Jeg skal opptre!

Nå gleder jeg meg veldig! Jeg kan nemlig fortelle Dere at jeg skal ha en musikkstund under Folkehelseuken her i Mandal! Jeg skal opptre i Elvesalen torsdag 31.august. Selve kvelden starter kl 19,45. Men jeg kommer ikke på scenen før ca. kl 20.30! Jeg skal fremføre noen av de sangene som har hjulpet meg gjennom disse vanskelige årene. Jeg skal prate litt mellom hver sang. Jeg skal spille piano selv til sangene, så dette blir veldig spennende for meg. Jeg gleder meg til å opptre her i Mandal for aller første gang med sang og musikk. Jeg håper jo at jeg kan drive på med dette mer fremover. det vil bli svært spennende å se om der kommer noen mennesker for å høre på meg!

Nå skal jeg øve som bare det fremover! For dette må sitte i fingrene mine, slik at jeg kan fokusere på sang og formidling. Jeg gleder meg veldig til å få gjøre dette, men jeg kjenner jo  noen sommerfugler i magen. For jeg ønsker at de som kommer skal like det, og få en flott stund sammen med meg. Jeg satser på at mitt opplegg faller i smak, og jeg er veldig stolt over at jeg kaster meg selv ut på en scene igjen. Jeg kan ikke ha et liv uten musikken. Det føles riktig å ta fatt på dette nå. Det skjer i mitt eget tempo, og med min kontroll. Det liker jeg. Nå er jeg veldig klar for å få et publikum her i min nye hjemby.

Dette blir veldig spennende fremover. Jeg kommer til å bruke masse tid på å forberede meg mentalt. Det er faktisk ganske viktig for min del. Jeg er sikker på at dette kommer til å bli veldig kjekt dersom alt fungerer slik som jeg håper på! Veldig kjekt dersom noen av Dere har lyst til å komme for å høre på! Da blir jeg veldig glad!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg