Jeg er en drømmer!

Jeg tenker at alle sammen har godt av å ha drømmer. Jeg er blant dem som kan tenke mye, og drømme meg bort. For jeg har så mange ting som jeg drømmer om å få oppleve. Jeg tror det er sunt. Da har man noe å strekke seg etter, og noe som driver oss fremover. Noen drømmer kommer til å forbli drømmer. Men jammen kan noen drømmer gå i oppfyllelse for oss alle sammen. Jeg har stor tro på at livet fører oss til mange gode stunder. Men man må være åpen, og villig til å gjøre nye ting. Da får man nye venner som kan føre deg videre til drømmene dine.

Jeg har mine drømmer. Jeg vil svært gjerne gi ut både bok og cd. Jeg har et brennende ønske om å få formidle mine tanker og følelser. Jeg vet ikke om noe av det kan bli en realitet noen gang. Men jeg tviholder på drømmen. Den kan ingen ta i fra meg. Jeg har ofte trodd at ting var helt umulig, men så åpner det seg plutselig en vei som jeg ikke ante eksisterte. Dermed kan jeg komme meg videre mot drømmene mine. Jeg vet at jeg kommer til å fortsette å jobbe aktivt slik at jeg kanskje oppnår mine drømmer.

Jeg har begynt med musikk igjen. Og jeg er i gang med å skrive. Men jeg aner jo ikke hva som kommer til å skje fremover. Men det gjør meg ivrig og engasjert i noe positivt. Noe som jeg kan jobbe med her hjemme, og som gjør meg godt. Det er virkelig spennende å se hva som kommer til å skje fremover i mitt liv. for jeg nekter å gi meg. Jeg kommer til å bevare denne gnisten jeg har inni meg. For jeg vet at det kommer nye sjanser etter hvert. Jeg må bare la kropp og sjel få nok tid til å hente seg inn best mulig.

Men kanskje er jeg sterk nok til å få drømmene mine oppfylt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg