Jeg får endelig sove godt!

Som jeg tidligere har skrevet masse om her på bloggen min, så sliter jeg med mareritt i lange perioder. Jeg har nå valgt å ta i mot hjelp for dette. Og jeg er veldig glad for at jeg nå sover mye bedre gjennom natten. Det er viktig for meg være aktiv om dagen, og da trenger jeg å være uthvilt etter natten. Det satt langt inne å ta i mot hjelp, men jeg er nå veldig glad for at jeg valgte det. Noen ganger trenger man litt hjelp på veien. Jeg er i mye bedre humør, og jeg klarer mer. Det er veldig deilig å få sove godt. Jeg trenger ikke lenger å grue meg til jeg skal sove. det er veldig deilig å kjenne på. Jeg håper at det vil fortsette slik fremover. For jeg har så gode dager. Og det elsker jeg!

Man er avhengig av god søvn. Det er tungt når man opplever at den uteblir. Min kropp nektet til slutt å samarbeide. Den protesterte heftig mot å legge seg. Rett og slett fordi marerittene som da kom, var for sterke og vanskelige å takle. Jeg vet at jeg enda har mange ting som må bearbeides. Det skal jeg prioritere fremover. Men jeg trenger energi underveis. Derfor ba jeg om hjelp. Når man går gjennom slike prosesser som jeg gjør, så vil man gjerne ordne opp helt på egenhånd. Men jeg måtte innse at nå var tiden inne for å ta i mot mer hjelp. Det er ikke et nederlag! Noen ganger er det sterkt og klokt å innse sin egen begrensning. 

Nå ser jeg lysere på dagene som kommer! Det er godt å slippe redselen for å sovne. Jeg er sikker på at det vil gå bra med meg fremover. Jeg skal jobbe jevnt og trutt med de verktøyene som vi har. Det gir meg fremgang. Det gir meg ro. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg