Hva skjer med meg??

Jeg lurer på hva som egentlig skjer med meg? Jeg har blitt veldig glad i klær og mote. Jeg fikk faktisk fikset neglene mine her før min opptreden i Elvesalen. Jeg sminker meg mer enn før. Jeg bryr meg så mye mer om hvordan jeg ser ut. Jeg kan nesten ikke vente til håret vokser ut, og jeg ønsker meg langt hår! Det er liksom ikke meg!  Noen ganger føles alle disse endringene veldig rart. For jeg merker at jeg er annerledes. Noe av det skremmer meg litt. Men samtidig så har jeg aldri hatt det bedre med meg selv enn det jeg har nå. Så jeg må jo gjøre noe riktig! Det føles bare så merkelig at man kan endre seg såpass mye etter hvert som livet går fremover.

Jeg bryr meg mye mer om det ytre. Men jeg har likevel stort fokus på at innsiden skal ha det godt. Men det hjelper veldig å se bra ut. Det gir meg en mer selvsikker holdning. Jeg hjelper meg selv til å bli mer glad i meg selv. Når jeg føler meg fin, så føler jeg meg tryggere på meg selv. Det er blitt veldig viktig for meg. Jeg har hatt en oppvekking. Jeg har funnet ut at jeg må ta bedre vare på meg selv. Jeg har godt av å stelle litt mer med meg selv. Jeg er ei dame som trenger litt oppussing etter flere år i dvale! Nå er jeg våken, og har lyst å leve!

Så her sitter jeg og skriver mens jeg ser på mine lakkede og fine negler! Det er ganske rart. Men jeg liker det. Faktisk så elsker jeg det! Det gir meg en mer feminin følelse. Jeg føler meg fin. Jeg blir glad av det! Og så lenge man ikke glemmer innsiden, så skader det ikke å pynte utsiden litt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg