Kjøkkenpraten starter om 1 uke!

Jeg gleder meg  veldig til mandag 18.september! Da starter Mental Helse Mandal/Lindesnes opp med Kjøkkenprat på Stedet hver mandag fra kl.11-13! Vi prater sammen om livet, og deler våre erfaringer med hverandre. En rolig og koselig stund rundt kjøkkenbordet, og vi spiser en enkel lunsj sammen. Vi håper at Dere vil komme til oss, og vi gleder oss til å bli kjent med akkurat DEG! På Kjøkkenpraten trenger du ikke å dele mer enn det du selv ønsker fra ditt eget liv. Vi har alle sammen taushetsplikt, og der er alltid to ledere til stede.

Vi ønsker å ha gode samtaler om livets oppturer og nedturer. Livet byr på gode opplevelser, og inntrykk. Men også dager hvor skyene er mørke, og tungsinnet overtar. På Kjøkkenpraten kan man få snakket sammen med andre, være sosial og spise sammen. Det kan være med på å gjøre hverdagen litt bedre. Veldig mange ting har blitt løst opp i rundt et kjøkkenbord. Jeg gleder meg veldig til å få være en av lederne på Kjøkkenpraten! Det er veldig viktig for meg at alle føler seg velkommen, og ivaretatt. 

Jeg håper at DU har lyst til å bli med oss! Møt opp på Stedet(2.etasje over Fretex i Mandal sentrum) mandag 18.september kl 11-13! Jeg gleder meg til å møte akkurat DEG!

Velkommen!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg