Jeg elsker Mandal!

Nå har jeg bodd i Mandal i 2,5 år. Jeg blir mer og mer glad i denne byen! Jeg har funnet en ro og en trygghet her. Jeg kjenner på en frihetsfølelse som jeg ikke har hatt før. Jeg koser meg i sentrum helt på egen hånd. Jeg går turer helt alene, eller sammen med gode venner. Jeg er aktiv på Stedet aktivitetssenter, og jeg blir kjent med mange mennesker. Livet mitt er blitt så utrolig godt. Jeg er veldig glad og takknemlig for at jeg fikk muligheten til å komme hit. Selv om min kjære mann er borte i ukene, så har jeg det veldig fint her. Jeg er ikke redd eller engstelig for å være alene med ungene mine. Det er travle dager, men det gjør ikke noe!

Jeg lever med smerter, og har mentale utfordringer. Men livet smiler likevel til meg! Jeg har mange utfordringer, og jeg må ta godt vare på meg selv. Men jeg stråler! Jeg er omgitt av trygghet og kjærlighet. Det har gitt meg en plattform som er veldig stødig! Jeg er en glad dame. Jeg er blidere, og mer ekte. Livet er i ferd med å bli så utrolig godt. Noen dager er fortsatt veldig mørke og vonde. Men hverdagen er god. Jeg har fått mange nye venner, og det setter jeg utrolig stor pris på!

Tusen takk til alle som har tatt så godt i mot meg og mine barn! Jeg er veldig takknemlig. Jeg gleder meg over alle fremskrittene, og ser at vi er på riktig vel alle sammen! Noen prosesser tar lengre tid enn andre. Men vi jobber oss gjennom dem en etter en. Et steg videre hver eneste dag! Kjærligheten har gitt meg en ny mulighet! Den vil jeg ta godt vare på!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg