Tårer av glede!

Når jeg sitter på møter, så kan det være mange følelser i sving hos meg på en gang. Men ingenting er bedre enn når tårene triller fordi jeg er stolt og glad! Når man får vite at hardt arbeid over mange år har gitt stor fremgang. Da kommer tårene hos meg. Det er sterkt og godt. Jeg trenger den positive og gode tilbakemeldingen når hverdagen vår går fremover. Jeg har all grunn til å føle meg glad og stolt. Det har vært veldig mange harde tak opp gjennom årene. Å få lov til å motta ros og gode ord, ja det varmer hjertet mitt veldig mye.

Noen ganger er det viktig at andre mennesker faktisk forteller oss at det går fremover. At noen kan gi meg beskjed om ting som jeg ikke var klar over. Det hjelper veldig. Jeg er ikke så flau dersom tårene kommer i slike situasjoner. For gode følelser er også sterke! Jeg jobber hver eneste dag for at vår lille familie skal fungere aller best. Jeg er veldig glad for å kunne se at det går riktig vei. Jeg skal jammen meg fortsette med denne jobben med glede. Å være mamma er det viktigste jeg noen gang har valgt. Det innebærer et veldig stort ansvar, og jeg tar gladelig den jobben videre i livet. Det gir meg så enormt masse glede og kjærlighet. 

Jeg elsker ungene mine. De betyr alt for meg. Jeg gleder meg over utviklingen, og jeg kjemper videre der det trengs. Noen oppgaver er tøffere enn andre. Men gevinsten kan ikke måles i penger. Det har en ubeskrivelig verdi. Jeg gleder meg til fortsettelsen! Ingenting er mer spennende enn å følge sine barn gjennom livet! Jeg skal heie, og jeg skal pushe! Jeg skal trøste, og jeg skal gi klemmer! For jeg vil alltid være mamma!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg