Godt å hjelp andre!

Jeg får stadige tilbakemeldinger på at bloggen min hjelper mennesker. Det er stort for meg, og jeg kjenner at jeg blir veldig rørt. Det er jo veldig spesielt å tenke på at jeg sitter her hjemme og skriver mine tanker og følelser, og så kan det virkelig hjelpe andre mennesker til å få en bedre dag! Jeg vet at åpenhet og ærlighet treffer. Jeg klarer ikke å skrive uten at mine følelser får lov til å være med. For jeg skriver ikke et glansbilde. Jeg skriver om livet mitt på godt og vondt. Det trenger jeg for å klare min hverdag. Jeg er sikker på at min fremgang ville vært mye mindre dersom jeg ikke fikk luftet mine tanker her på bloggen. Jeg trenger den, og jeg vet at mange mennesker liker å kunne lese den hver eneste dag. Det er stort og sterkt for meg å tenke på!

Det gir meg en god følelse! Jeg blir veldig varm i hjertet mitt når jeg møter mennesker som gir meg klemmer og gode ord. Det er veldig sterkt for meg, og jeg kjenner ofte at jeg blir dypt rørt. Jeg er ikke perfekt på noen som helst måte. Men jeg er et menneske som lever med følelsene litt utenpå! Jeg lar Dere få bli med meg på min reise gjennom livet. Det er spennende, og jeg møter stadig på spennende utfordringer! Livet kommer til å inneholde mange gode dager, og noen vonde stunder innimellom. Men jeg er veldig sikker på at det blir spennende! Takk og lov for at vi alltid får nye dager.

Jeg er glad i leserne mine! Jeg er veldig takknemlig for alle gode ord som kommer min vei. Det er godt å ha en fin gjeng som heier meg videre. Det er mange tøffe tak underveis, og da er det en veldig god hjelp å ha min egen heiagjeng! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg