Jeg MÅ skrive😜

Det hender at jeg ikke skriver på bloggen i noen dager. Rett og slett fordi jeg ikke vet hva jeg skal skrive om. Men det går ikke så lenge før jeg kjenner at jeg bare MÅ skrive noen innlegg til bloggen min! Jeg ønsker å skrive en blogg som hjelper meg videre i livet. Når jeg skriver så tømmer jeg hjernen min. Jeg forvalter de ordene og tankene som svirrer inni hodet mitt! Når jeg får skrevet ordene ned i ett innlegg, så blir jeg roligere . Det et er alltid deilig å kjenne på. Jeg vet at skriving er terapi for meg. Men bloggen skal også gjenspeile livet mitt. Og livet mitt inneholder så mye mer enn bare angst og terapi!

Min blogg er min stemme ut i det offentlige rom. Jeg bestemmer selv hva jeg vil publisere. Noen liker bloggen, mens andre misliker den. Slik er livet , og man blir ikke likt av alle. Men for min del så er bloggen en positiv ting i livet mitt. Jeg kommer til å fortsette med dette i lang tid. For jeg trenger det. Jeg må ha et sted hvor mine tanker kan få komme ut! Jeg håper at mange blir med på denne ferden! Livet er en spennende reise. Vi forandrer oss, og vi får nye interesser. Jeg føler meg trygg på at bloggen vil vise frem mangfoldet i livet mitt! Det er kjekt å vite at mange mennesker heier på meg! Det er gøy å informere dere om kjekke hendelser og utfordringer! 

Jeg er i endring. Jeg blir stadig sterkere, og jeg blir tryggere på meg selv . Da tørr man utforske mer, og få kjennskap til nye sider ved seg selv! Det er veldig gøy å dele det med Dere! Takk for at Dere leser❤️

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg