Deilig å gå tur i nydelig høstvær!

Her om dagen fikk jeg gått en fin tur i nydelig høstvær! Deilig sol, men likevel litt skarp luft. Blader på bakken, og litt regn igjen på veien. Det var så godt å kunne bevege seg litt utendørs i nydelig oppholdsvær. Det har vært så mye regn de siste ukene. Så jeg nøt den lille gåturen. Jeg kjenner på en glede når jeg er ute og spaserer i slikt vær. Jeg får liksom en god og lett følelse inni kroppen min, og hodet renskes for tanker. Det er like deilig hver eneste gang vi bare kommer oss ut. Jeg er glad for at jeg skulle på en avtale denne dagen, og at jeg kunne bruke beina dit jeg skulle!

Jeg elsker egentlig høsten! Når man kan kose seg med skjerf og kosegensere. Når man får den skarpe lufta, og nesten litt frost. Høst solen som titter frem gir et eget spill i naturens farger. Jeg blir så glad av slike stunder. Turen varte bare i et lite kvarter, men jammen var det veldig godt for kropp og sjel. Det er lurt å ta seg en liten gåtur. Det handler ikke alltid om å gå verken langt eller raskt. Det handler om å komme seg ut i frisk luft, og få ny energi! Denne lille turen gav meg en veldig god start på dagen! 

Jeg håper vi får mange slike dager! For jeg trenger gode opplevelser i naturen. Det gjør meg til et bedre menneske, og jeg får brukt kroppen min. Det er viktig for både den mentale helsen, og fysisk helse. Jeg skal pushe meg selv ut døren flere ganger fremover. For jammen meg får jeg et stort utbytte av slike turer i nydelig høstvær!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg