Nå skal jeg kose meg!

Så er jeg på tur med Mental Helse! Dette har jeg gledet meg veldig til, og nå er vi endelig på plass. Nå skal vi virkelig kose oss, og bli godt kjent med hverandre. Jeg er veldig takknemlig for denne muligheten til å bli kjent med medlemmene. Jeg skal bruke timene godt, og være så sosial som jeg klarer. Det er mange ansikter, og mye prat. Det kan nok bli litt intenst, men jeg gleder meg veldig til alle samtalene og diskusjonene. Jeg gleder meg til å sitte med strikketøyet, og bare nyte kvelden. Det er rart å være hjemmefra en fredagskveld, men dette blir nok veldig koselig. Jeg har store forventinger til denne helgen, og håper at vi får en fin opplevelse sammen

!

Nå skal skuldrene senkes ned. Jeg har hatt noen tunge uker privat, så jeg håper på litt påfyll av energi denne helgen. Det er viktig å få masse frisk luft, og nyte naturen. Jeg håper at jeg kommer meg av sted på guidet tur i morgen formiddag. Jeg har lyst på en fin tur sammen med gode venner. Jeg vil se gruvene, være med vannet og kanskje en tur i kano. Jeg trenger en dag med skikkelig påfyll av norsk natur! Det er veldig kjekt å komme seg av sted på en slik tur. Kjøreturen hit gikk veldig fint, så det er bare velstand!

Jeg håper at Dere får en fin fredag! Det er viktig å nyte helgen så godt som mulig. Jeg er i hvert fall veldig klar for å kose meg. Så nå logger jeg av bloggen for i kveld, og skal bare kose meg sammen med gjengen! Ha en fin fredag!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg