Jeg setter grenser!

Når man har en offentlig stemme, så baller det fort på seg. Man får ulike henvendelser, og ulike tilbud. Da er det ekstra viktig å sette grenser for hva man ønsker å dele. Jeg er villig til å være synlig i samfunnet vårt. Men likevel så velger jeg å sette noen grenser for meg og min familie. For jeg ønsker ikke å dele absolutt alt med alle sammen. Jeg viser ikke frem huset mitt, eller ungene mine. Jeg er skriver om mamma rollen, men skriver aldri navnene på ungene mine i innleggene mine. Det er noen regler som aldri skal endres på! For det er jeg som har valgt å være offentlig, ikke resten av gjengen! Jeg er verdens stolteste mamma, men jeg trenger ikke vise dem frem på bloggen min. Det er veldig viktig for meg at ungene mine skal forstå nett vett, og ikke bli misbrukt på nettet!

Hvis jeg gjør intervjuer, så skjer det ikke hjemme i min egen stue. Da møter jeg opp andre steder. For hjemmet mitt er vår base, og den skal ikke brettes ut i offentligheten. Jeg trenger min trygge base, og det gjør hele familien også. Vi trenger ikke vise hele verden hvilken farge sofaen vår har! Jeg vet at noen mener jeg ikke tenker mye over ting. Men da kjenner dere ikke meg! For jeg er faktisk veldig bevisst på å sette grenser. Jeg har valgt å vise ansiktet mitt, og dele mine tanker og erfaringer. Men jeg trenger ikke å dele alt!

Jeg har mange planer fremover. Jeg kommer til å bli mer synlig for flere! Da er det veldig bra for oss å ha blitt enige om grenser før vi setter i gang med disse planene. Jeg føler meg trygg på at jeg er klar. Men jeg er veldig opptatt av å beskytte min familie så godt jeg kan. Heldigvis har jeg full støtte her hjemme, og de er klare til å la meg bli sett av flere!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg