Jeg måtte tilkalle hjelp!

Det er veldig travle dager for tiden. Nå kommer det en veldig hektisk periode, og det baller på seg. November kommer til å være svært hektisk, og jeg må planlegge veldig godt. Når det rett før helgen kom enda flere avtaler inn de samme dagene, så fant jeg ut at jeg måtte tilkalle hjelp. Så nå har jeg invitert mine foreldre ned her til Mandal om noen uker. Jeg trenger barnevakt, og jeg trenger å vite at der er voksne her hjemme. Jeg skal nemlig gjennom en særdeles hektisk uke i månedsskiftet oktober/november. Jeg vet at det kommer til å kreve veldig mye av meg, så da må jeg være sikker på at ungene mine har det fint her hjemme.

I løpet av en uke skal jeg rekke en tur til Skien med en overnatting, så hjem igjen og neste dag et ettermiddag/kveldsmøte i Kristiansand. Så drar jeg til Drammen fra fredag til søndag. Når min kjære kommer hjem, så kan  foreldrene mine få dra hjem igjen. Jeg får jo vært litt sammen med dem også, og det er hyggelig for oss alle sammen. Jeg skal nyte disse ukene nå før det virkelig setter i gang. Det er litt skummelt, men også veldig kjekt å få slike muligheter. Jeg skal av sted for Mental Helse, så det er veldig mye å lære underveis!

Jeg er heldig som har foreldre som stiller opp! Det er veldig godt å kunne be om litt assistanse selv om jeg ikke lenger bor i samme by. Jeg ble veldig glad da de ville komme ned og være her sammen med ungene og meg de dagene. Da vet jeg at det er noen andre her som kan bidra med ungene mine. Når jeg kommer hjem fra Drammen, så blir det en helg hjemme før jeg drar til Oslo igjen. Etter det blir det to helger med kurs. Så jeg må finne en ro inni meg, og være veldig godt forberedt. Det er helt rart hvordan jeg plutselig skal få oppleve så mye forskjellig og spennende!

Jeg er veldig heldig! Jeg håper helsen min holder, og at det blir spennende opplevelser for meg!

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg