Jeg kjenner presset!

Jeg merker at jeg er litt presset for tiden. Jeg er veldig spent på de neste ukene. Rett og slett fordi jeg vet at det kommer en veldig travel periode , og jeg må være i god form over lang tid. Det kommer en del reising, og møter som krever en del av meg. Jeg skal innom mange nye plasser, og møte masse mennesker for aller første gang. Det kommer til å bli veldig interessant, og spennende på samme tid. Jeg håper inderlig at jeg klarer å holde hodet kaldt, og mestre de situasjonene som kommer underveis. Jeg er helt sikker på at det blir mange , kjekke opplevelser! Jeg kjenner i magen at sommerfuglene flyr en del. Jeg skal ut av komfortsonen flere ganger på veldig kort tid.

Jeg er heldigvis optimist! Det er helt utrolig at jeg plutselig skal av sted på slike arrangement. Jeg ønsker å gjøre en god jobb, og er veldig fokusert på de møtene jeg skal på. Det er viktige temaer som skal diskuteres, og jeg er som vanlig veldig engasjert. Jeg må faktisk tenke litt på å begrense mitt engasjement. For det baller veldig fort på seg, og travle tider kommer. Denne vinteren kommer til å fly av sted, og ukene vil bare forsvinne. Jeg skal jo tross alt bort flere helger etter hverandre. Det er godt at jeg får ukedagene hjemme hos mine kjære.

Jeg merker presset som jeg legger på meg selv! Det må jeg forsøke å holde på et forsvarlig nivå. Jeg skal forsøke å komme meg gjennom alle disse ukene på en god måte. Jeg skal fokusere på de vanlige verktøyene. Jeg skal få i meg nok mat, få nok søvn og være god mot meg selv! Det blir ekstra viktig for meg de kommende ukene. Heldigvis har vært ute en vinterdag før, så jeg vet veldig godt hva jeg må fokusere på! Dette blir spennende og gøy!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg