Jeg nyter øyeblikkene!

Noen ganger føler jeg meg selvsikker, og veldig klar for å møte verden! Det er bare gøy å lage videoer, og jeg våger å poste dem på internett uten store kvaler. Jeg er fornøyd med eget utseende, og jeg skjemmes ikke over eget pågangsmot. De øyeblikkene nyter jeg! For jeg trenger de øyeblikkene hvor jeg ikke er så veldig redd. Når jeg kan stole på mine egne ferdigheter, og våge å jobbe aktivt for drømmene mine. Det er så utrolig gode øyeblikk. Jeg forsøker å nyte dem så godt jeg bare kan. Det er så deilig når jeg har en formiddag hvor jeg tørr det meste!

Jeg trenger å ha slike øyeblikk! Når jeg ikke bryr meg nevneverdig om hva andre mennesker måtte tenke og mene. Altfor masse energi blir til stadighet brukt opp på å engste seg. Tenke på hva andre tenker og mener om mitt liv. Jeg trenger noen pauser fra alt det som holder meg nede. Det er deilig når jeg kjenner at kropp og sinn spiller på samme lag! Når jeg bare kjører på, og jobber aktivt med innlegg på blogg og video. Jeg føler meg selvsikker og sterk. Jeg jobber nøye, og tenker over hva jeg vil si. For jeg ønsker å nå ut med mitt budskap!

Jeg ønsker ikke å såre mennesker. Men jeg må av og til få lov til å være sterk i meg selv. Våge å pushe meg ut av komfortsonen. Når jeg har slike stunder som dette, så er jeg veldig lettet og glad. For det viser meg at jeg kan få ting til! Jeg er faktisk sterk nok til å være synlig i samfunnet vårt! Det gjør meg glad og stolt. Jeg skal jobbe videre med meg selv, og ta nye steg inn i offentlighetens lys! Jeg er sterk nok til å takle dette nå. Jeg føler meg klar!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg