Knallkjekt med høyere lesertall!

Det har vært helt utrolig å se hvordan jeg stadig får enda flere besøk på bloggen min! Jeg blir veldig glad og rørt over å se at mitt arbeid skaper resultater. Noen innlegg får veldig mange klikk, mens andre er nesten ikke besøkt. Sånn er det, og det er helt normalt på en blogg som min. Men jeg håper at de som plutselig oppdager min blogg velger å komme innom senere også. Når jeg postet innlegget om at Pilotfrue har gitt meg gode råd, så fikk jeg mange nye besøk på bloggen min. Gøy å se at jeg klarer å fange oppmerksomheten til så mange mennesker på grunn av en blogg. Jeg er full av energi og pågangsmot når det kommer til bloggen, så jeg gleder meg veldig til å oppnå nye mål underveis.

Jeg setter utrolig stor pris på at Dere velger å følge akkurat meg og min blogg! Det er vanskelig å forklare akkurat hvor mye det betyr. Men når jeg snakker med Dere, så får jeg så masse ros og oppmuntring. Det hjelper meg til å våge å satse videre på bloggen min! Det er helt rart å tenke over at flere hundre mennesker gidder  besøke mitt nettsted hver eneste dag. Da tenker jeg at det må være noe som er ok med bloggen min i hvert fall! Jeg har fått roen og troen på at jeg kan lykkes med mine målsettinger. Da gjør det ikke så mye at noen mener det er teit eller urealistisk. Jeg har min kjære mann i ryggen, og en stor heiagjeng her på bloggen! Det hjelper meg videre i hverdagen.

I min blogg er der mange sterke og såre innlegg. Jeg kommer fortsatt til å skrive slike innlegg. Men bloggen må ikke bare være dyp. Så noen innlegg kommer til å være litt  iblant. Livet er jo fylt opp med masse forskjellig! Heldigvis opplever jeg veldig mye godt i livet mitt nå, og det skal jeg også dele en del av her på bloggen etter hvert. Jeg gleder meg veldig til å fortsette med bloggen i lang tid fremover!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg