Spennende å være en kvinne som våger!

Jeg har bestemt meg for å følge mine drømmer! Det er veldig spennende å våge! Jeg kjenner det langt inni magen min, og jeg merker at det til tider kan være ganske utfordrende. Men jeg er veldig sikker på at dette er veien jeg ønsker å gå. Når jeg har tatt en avgjørelse, så er jeg klar til å gjøre den jobben som behøves. Det kan ta litt tid, og det er egentlig bare greit. For da bygger jeg meg selv sterkere, og plattformen blir enda mer stødig. Jeg kjenner at det gir meg masse energi. Jeg har virkelig kommet inn i en positiv periode, og jeg forsøker å nyte hvert minutt. Jeg er sikker på at noen reagerer på dette, men jeg har støtte her hjemme. Det er det som er viktig for meg. Så lenge jeg og familien min har det godt, så er jeg trygg på at dette kan løse seg på en veldig god måte.

Jeg er syk. Jeg må ta hensyn til egen helse. Men jeg ønsker likevel å holde meg så aktiv som jeg klarer. Steg for steg vil jeg bygge meg selv opp igjen, og det kommer til å ta lang tid. Men jeg skal gladelig jobbe selv dersom kroppen tillater det. Jeg har behov for å kunne bidra på min egen måte. Jeg velger derfor min egen strategi, og kaster meg ut i sosiale medier. Men det er veldig gjennomtenkt, og ikke en spontan handling. Jeg har gått mange runder med meg selv, og jeg vet at det kommer harde stunder underveis. Jeg merker likevel at etter beslutningen om å satse var tatt, så løsnet der noe inni meg. Jeg føler meg vel, og jeg er mer glad!

Det er virkelig spennende å forsøke på noe helt eget! Og med veldig knappe ressurser, så sier det seg selv at ting vil ta tid. Men jeg er så heldig at jeg har den tiden som behøves. Og det som passer min helse veldig bra, det er at jeg jobber hjemmefra. Jeg kan jobbe når helsen tillater det, og jeg kan hvile når det behøves. Jeg kan til og med jobbe fra sofaen iblant! Det er mange veier å gå. Jeg har valgt min retning, og jeg kommer til å gå steg for steg! Dere som leser bloggen min får være med på reisen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg