Så deilig å komme hjem!

Det er utrolig deilig å komme hjem til familien etter en helg på kurs! Jeg har savnet dem, selv om jeg har hatt det koselig. Det er noe eget å komme hjem til mann og barn. Vi har kost oss sammen, og familien ventet med taco til meg når jeg kom hjem! Det er slike ting som varmer et slitent hjerte! Jeg kjenner at det har vært en veldig krevende helg for min del, så jeg ser frem til en veldig rolig kveld her hjemme. Det blir ikke gjort så veldig mye fornuftig denne kvelden. Jeg er takknemlig og glad for å ha min kjære mann hjemme, og det blir en koselig kveld sammen med ham og barna. Jeg er hjemmekjær, og det er utrolig deilig å glede seg til man kommer hjem!

Jeg er sliten, men lykkelig! Det har vært en helg som har gitt meg mange erfaringer på godt og litt vondt. For jeg har fått kjenne angsten herje litt med kropp og sjel. Men jeg har mest av alt opplevd mestring og tilhørighet! Jeg har kommet meg gjennom alt sammen, og fullført alle oppgaver underveis. Jeg er utrolig glad for at jeg ikke gir meg over når angsten er der. Jeg har lært meg hvordan jeg kommer ut av det, og det er jeg stolt over! Jeg føler meg sikker på at det ikke blir like skummelt neste gang vi drar på Ledermøte. Nå har jeg vært med, og jeg kjenner gangen i opplegget. Det er veldig mye som skal bearbeides etter et slikt kurs, men det er kjekt å ha vært med på det.

Jeg føler meg trygg på at jeg er på riktig vei! Og når jeg i tillegg er så heldig at jeg har et hjem som jeg elsker å komme tilbake til, så er det bare velstand. Jeg er evig takknemlig for den kjærligheten, tryggheten og respekten som finnes i vårt hjem. Den har gjort meg trygg nok til å bidra for andre mennesker på min egen måte!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg