Vil Du følge meg på Snap Chat og Instagram?

Jeg er veldig aktiv på sosiale medier! Det er en viktig del av markedsføringen som jeg kan gjøre for egen blogg og foredragsfirma. Jeg blir veldig glad dersom Du har lyst til å følge meg på Snap Chat. Søk opp mitt navn Wenche Larsen Gundersen, så finner du meg! Jeg vil også veldig gjerne ha flere følgere på min Instagram, som heter WeLG Foredrag! Jeg gleder meg til å komme i nærmere kontakt med mine følgere, og da er det viktig å være med på alle arenaer. Jeg har vært ganske treg i avtrekkeren når det kommer til Snap Chat, men nå er jeg i full sving der også!

Jeg liker å dele. Det er kjekt å følge andre mennesker på sine sosiale medier. Stort sett er det bare hyggelig å få nye venner på sosiale medier. Jeg har endret min Facebook slik at alle mine innlegg er offentlige. Det betyr at man kan lese mine innlegg der selv om vi ikke er “venner”. Jeg vil veldig gjerne at mange mennesker skal få lese mine innlegg, og da må jeg gjøre meg selv synlig for Dere! Jeg er blitt veldig glad i bloggen min, og gleder meg til å se hvordan jeg kan jobbe den større og enda bedre i mitt eget konsept. 

Jeg håper at Du søker meg opp på Snap Chat og Instagram! Så kan vi følge hverandre gjennom hverdagen! Jeg gleder meg til fortsettelsen, og håper at vi kan bli en god gjeng som følger hverandre! Jeg er veldig glad for alle meldinger som jeg får, og alle de positive tilbakemeldingene som Dere gir! Det gir meg påfyll av energi og glede! Jeg har funnet en plattform som jeg trives med, og jeg kommer til å jobbe aktivt med dette fremover. Dette kommer til å bli spennende for meg i årene som kommer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg