Hva skal jeg gi deg til jul i år?

Hvert eneste år er det samme utfordring! Hva skal man gi til sine kjære til jul? Ungene vokser opp, og er ikke lenger interessert i leker. De ønsker seg ofte bare penger for å spare til kostbare ting. Men man vil jo aller helst ha noen pakker under juletreet. Det er faktisk slik at det blir vanskeligere for hvert eneste år som går. Men vi skal nok finne på noe lurt i år også. Jeg har bare en utfordring som er veldig stor. Hva i huleste skal jeg gi til min kjære mann? Jeg er fortsatt i villrede, men håper at en lur ide kommer frem snart. 

Det er ikke så veldig mange julegaver som skal kjøpes i år. Vi har satt noen regler for hvor lenge vi gir hverandre gaver i familien, så nå er det ikke så mange igjen. Det er godt for lommeboken, men litt kjedelig for julestemningen. Men jeg gleder meg uansett til å feire jul her i Mandal! Jeg elsker å ha det koselig og rolig i julen. Det er deilig å kunne kose seg med masse god mat, og stemningen i huset blir noe eget når julepynten kommer frem. Jeg gleder meg alltid aller mest til å sette opp juletreet, men det kommer ikke frem før lillejulaften her i huset.

Jeg ønsker aller mest å gi glede og kjærlighet i julegave! For vi glemmer så lett de nære tingene når vi drukner i materialistisk påvirkning. Jeg er ikke tilhenger av å bruke for mye midler på gaver, men vi skal likevel kose oss veldig mye! Jeg er glad i julen. Det er en tid hvor kjærligheten kommer tydelig frem, og vi koser oss sammen. Jeg er så utrolig glad i min lille familie! De betyr absolutt alt for meg, og jeg skal nyte julen sammen med dem!

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg