Jeg tar en dag om gangen!

Jeg kjenner at jeg er ganske sliten for tiden. Det er veldig mye som har skjedd de siste månedene. Jeg har opplevd veldig mye som er spennende og kjekt. Jeg har møtt veldig mange nye mennesker, og fått nye vennskap. Det er utrolig gledelig for meg å oppleve. Men det har også kostet meg krefter. Jeg merker at kroppen min trenger en rolig julefeiring sammen med de som jeg er glad i. Det skal jeg få. Jeg er veldig heldig. Jeg har derfor tatt noen grep, og tar en dag om gangen. Jeg har fortsatt noen avtaler, men har roet ned tempoet betraktelig. Det var helt nødvendig for meg akkurat nå.

Jeg er veldig glad i livet mitt! Selv om det til tider er veldig krevende å stå i det, så har jeg likevel en veldig positiv utvikling. Jeg er også i gang med å jobbe frem mine egne prosjekter. Det gjør meg spent og glad! Jeg utfordrer meg selv slik at det oppstår ny mestring. Jeg er veldig takknemlig for den erfaringen livet gir meg. Det er nemlig slik at jeg skal bruke den til noe fornuftig og viktig. Jeg graver meg ikke ned i gammel dritt. Men jeg bruker mine erfaringer til å hjelpe andre mennesker som trenger det. Det er en viktig oppgave som hjertet mitt elsker.

En dag om gangen holder i massevis! Det er viktig å kunne ta en ting om gangen. Være tilstede i øyeblikket, og nyte det som er positivt i livet. Jeg har lært meg dette på den harde måten. Gledene blir så uendelig mye større enn før! Når man har erfart mange vonde ting i livet, så betyr glede så utrolig mye mer. Jeg jobber meg fremover med små skritt. Det er viktig å ikke ta alt litt for kjapt. Jeg skal skynde meg langsomt. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg