Følg drømmene dine!

Det er lov å ha drømmer! Det er faktisk veldig viktig. Jeg har i altfor mange år tenkt på alle begrensningene som finnes i livet mitt. Det har holdt meg tilbake fra å følge mine drømmer. Men det gidder jeg ikke lenger! Nå jager jeg de drømmene som er viktige for meg. Det håper jeg at Du også våger å gjøre! Det er faktisk veldig spennende, og det gir energi til hverdagen. Jeg mener at det er veldig viktig å finne noe som man virkelig ønsker å oppnå. Så kan man lage små delmål på veien mot målet. Jeg har hatt behov for å tenke nøye gjennom hvilke drømmer som var viktigst for meg å oppnå. Nå er jeg i full gang med nye prosjekter, og det er utrolig givende for meg.

Livet inneholder mye. Noen av oss møter mer motstand enn det andre gjør. Men da er det viktig å tenke at det gjør oss sterkere! Vi har tross alt en erfaring som ikke alle andre har! Når jeg fant ut at jeg kunne bruke min fortid som erfaringsgrunnlag, så åpnet der seg mange dører. Da visste jeg plutselig hva jeg ville jobbe med. Det var deilig å kunne bruke erfaringene til noe positivt for andre mennesker! Men jeg hadde ikke kommet så lange hvis jeg ikke våget å følge mine drømmer. Jeg var nødt til å la min nysgjerrighet over livet blomstre!

Finn det som Du drømmer om! Våg å jage etter dem! Jeg håper at livet gir meg mange gode øyeblikk. Det fortjener vi alle sammen. Men noen ganger må vi lete litt selv også for å finne dem. Det kan ta litt tid, men det er verd å vente på. Jeg gleder meg over livet mitt nå. Det er ikke en selvfølge for meg å kunne gjøre det. Men jeg har kjempet meg videre. Jeg har jaget etter drømmer. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg