Jeg har stort pågangsmot!

Jeg kjenner på meg selv at jeg er veldig giret. Jeg har veldig mange planer i hodet mitt. Det er veldig mye som jeg ønsker å få til. Det er ganske typisk meg når jeg har gode perioder. Da vil jeg liksom klare absolutt alt på veldig kort tid. Men jeg vet at det er langsiktig jobbing som gir best resultat. Men jeg er glad for å kjenne på stort pågangsmot! Jeg har fått en del brikker på plass, og jeg kan begynne å planlegge et nytt år! Jeg føler meg sikker på at 2018 kan bli et veldig godt år for meg og mine nærmeste. Det er veldig viktig for meg å planlegge veldig godt. Da er det enklere å komme seg gjennom de ulike utfordringene, og jeg er mentalt forberedt på det som kommer mot meg.

Jeg er veldig glad i de gode periodene! Da kjenner jeg at livet er bra, og jeg får gjort mange nyttige ting. Det er ikke noe eller noen som trykker meg ned. Jeg makter å holde hodet hevet. Det er ikke så vanskelig å gjøre ting. Men så er det fort gjort å gape over altfor mye på en gang. Jeg håper at det roer seg litt ned etter hvert. Jeg lærer mer og mer for hver gang, og jeg makter å holde meg selv litt i sjakk. Jeg vet jo at min kropp ikke tåler så veldig mye. Jeg har erfaringer sol forteller meg at det må roes litt iblant. Jeg er likevel veldig glad for å kunne satse litt!

Jeg er glad. Det føles godt. Jeg har lyst til lykkes med WeLG Foredrag, og jeg jobber aktivt for Mental Helse Vest Agder. Det er mange ting som tilsier at livet ikke er så aller verst! Jeg har en deilig ektemann, og herlige unger. Livet er faktisk veldig godt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg