Jeg må bryte barrierer!

Jeg merker at jeg er i ferd med å ta nye steg fremover! Det er både spennende og skummelt på samme tid. Jeg vet at det kan åpne mange dører. Men samtidig må jeg holde tungen beint i munnen min. Det er mange ting som skal klaffe, og jeg må virkelig jobbe med hele meg. Det er mye mental jobbing for tiden. Jeg er nemlig nødt til bryte noen barrierer for å komme meg dit jeg ønsker. Jeg må vise meg selv frem, og jeg må virkelig by på meg selv fremover. Det koster, men jeg føler meg sikker på at det vil gå bra. Jeg er heldigvis en voksen dame som vet hvor bremsen er!

Jeg er i gang med å innhente mer kunnskap. Jeg trenger å bli tryggere foran kameraet, og det blir mye prøving og feiling her hjemme. Jeg løper rundt i huset mitt for å finne den beste plassen til å filme. Jeg løper rundt i hagen min med selfiestang, og det ser virkelig ganske teit ut. Jeg må ikke bry meg om de rare blikkene fra de som er ute og spaserer på fortauet nedenfor huset mitt, Det er flaut til tider, men jeg må bare legge sjenansen til side. Jeg har satt meg noen mål, og må jobbe meg frem steg for steg. Det skal bli spennende å se hvilke resultater jeg klarer å få til!

Det er veldig kjekt å jobbe med dette! Ellers hadde jeg ikke orket det. Jeg forsøker å bli tryggere, og gir meg selv gode tilbakemeldinger etter endt arbeidsøkt her hjemme. Når jeg blir lei, så gjør jeg heller noe annet en stund. Det går som regel ikke lenge før jeg er klar for å prøve litt til! Det ser jeg på som et veldig godt tegn. Jeg koser meg med disse planene mine, og gleder meg til å se resultater av mitt arbeid! Jeg suger til meg kunnskap der jeg kan, og er veldig glad for gratis webinar som hjelper meg videre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg