Da er juleferien i gang!

Da er ungene ferdige på skolen før jul! Det er endelig tid for en deilig juleferie, og det gleder vi oss til. Tenk at de er allerede ferdige med halve skoleåret sitt i 9. og 5.trinnet. Det er helt utrolig å tenke på at ungene mine er kommet så langt. Jeg merker at det gjør meg ganske melankolsk i noen perioder. For det er en del ting som dukker opp i tankene mine. Jeg er bare så utrolig takknemlig for det livet som vi lever akkurat  nå. Det er så godt å vite at ting har ordnet seg for oss. Jeg er virkelig glad for at vi flyttet hit. Det gav oss den muligheten som vi virkelig trengte så sårt.

Nå skal vi nyte juledagene sammen! Jeg gleder meg til å spise god mat, og bare være sammen med mennesker som jeg er glad i. Det er deilig for ungene å få litt ferie nå. Det er alltid litt tungt mot slutten, og nå er vi snart i gang med 2018. Det blir et spennende år for ungene også. Vi har konfirmant til høsten, og det blir veldig spennende for ham og oss. Jeg er en veldig stolt mamma til mine to barn. Sammen med min kjære har vi en veldig nær og god familie. Det føles veldig deilig. Kjærlighet og trygge rammer gjør at vi blomstrer på hver vår måte.

Jeg håper at vi får noen fine dager sammen. Vi skal ha en fin feiring her i Mandal, og det gleder vi oss til. Jeg vil veldig gjerne ønske alle sammen en fredelig og god juleferie! Bloggen min tar ikke juleferie i det hele tatt. Her publiseres det som vanlig alle dager. Jeg vet nemlig at mange av mine lesere sliter i julen, og jeg vil veldig gjerne være tilstede for dem. Jeg sender varme tanker til alle dem som gruer seg til jul av ulike grunner!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg