Jeg er så motivert!

De siste ukene har motivasjonen vært veldig stor! Jeg har skrevet veldig mange innlegg til bloggen, og jeg har lagt mange planer. Det er så deilig å kjenne på en slik indre motivasjon. Jeg trenger virkelig slike perioder der jeg ikke tenker hindringer og vonde tanker. Når jeg har selvtillit nok til å begynne på nye prosjekter. Det er så herlig å kjenne på de følelsene. Jeg suger til meg god energi, og er så klar for å komme meg videre i livet. Jeg kan ikke helt forklare hva som skjer. Men flere og flere brikker faller på plass i mitt eget puslespill. Det er veldig deilig å smile og le. Jeg minner meg selv om at livet faktisk er veldig bra å leve! Jeg håper inderlig at dette fortsetter fremover. For jeg trenger å jobbe meg videre i livet på min egen måte. Dette gir meg muligheter som ikke jeg ikke ante om.

Jeg har tatt noen veldig viktige valg de siste årene. Jeg føler at det har gitt meg en stor fremgang. Jeg kan huske hvordan livet var når alt var tungt. Det gjør meg ekstra glad når livet smiler. Akkurat nå er jeg i god form, og jeg forsøker å bevare det best mulig. Det er lov å nyte livet iblant. Vi trenger det alle sammen. Jeg har funnet motivasjon til å sprenge noen grenser. Jeg skal gjennomføre ting som jeg ikke trodde var mulig for meg å oppnå. Det føles så deilig å kunne si det. Jeg kommer meg steg for steg videre i livet. Takket være mine kjære som virkelig gir meg trygghet og stabilitet. Jeg kommer til å få vonde dager igjen. Men da skal jeg minne meg på denne perioden som er nå. Jeg skal si til meg selv at det virkelig er mulig. Da kommer jeg meg opp igjen dersom jeg faller sammen.

Jeg har brukt mange timer ved kontorpulten de siste ukene. Ord har kommet fra hodet og ned på tastaturet. Jeg har tenkt nøye over mange ting. Vi har diskutert videre fremdrift av WeLG Foredrag her hjemme. Vi er på riktig spor, og vi står sammen. Jeg er så inderlig glad for den støtten som jeg har her hjemme. Det er godt å kose seg litt! Håper dere unner meg det!

Vi blogges!

Sjekk ut www.welgforedrag,com! Der kan Du lese om mine foredrag om psykisk helse og mestring som jeg tilbyr. Jeg skreddersyr gjerne foredrag til ønsket tema! Ta kontakt på [email protected]!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg