Hverdagen er i gang!

Da er januar kommet veldig godt i gang, og hverdagen er virkelig i ferd med å komme skikkelig i gang igjen. Det er full fart med skole og aktiviteter for ungene mine, og mine aktiviteter er også kommet i gang igjen. Jeg liker egentlig hverdagen vår veldig godt. Jeg tenker at det er det som er de viktigste dagene. Å ha et velfungerende hjem som takler en travel hverdag. Jeg kjenner at det kommer til å bli travelt etter hvert som månedene kommer. Så nå er det opp til meg selv å holde nok igjen. Jeg må nemlig ta godt vare på meg selv i hverdagen. Det merkes veldig kjapt dersom jeg ikke fungerer som jeg bør her hjemme. Men jeg er heldigvis i ganske ok form, og er klar for å ta fatt på de oppgavene som venter på meg.

Jeg gleder meg til å jobbe videre for Mental Helse denne våren. Det kommer en del spennende ting fremover, og jeg gleder meg til å treffe alle sammen igjen. Så er det mange ting som driver meg fremover her privat med WeLG Foredrag. Jeg har en del planer og tanker. Det er spennende å jobbe med disse tingene. Så skal vi jobbe skikkelig med ulike lokale prosjekter her i Mandal/Lindesnes Mental Helse. Jeg er heldig som har mulighet til å bidra på min egen måte. Jeg føler meg klar for å komme i gang med planlegging av Sommertreff 2018! Nå skal jeg straks innkalle til første drodlemøte, og få i stand en prosjektgruppe. Det er gøy og spennende!

Så skal jeg også i gang å danse igjen! Jeg gleder meg til å delta på Linedance to ganger per uke fremover. Det er skikkelig gøy, og det er veldig god trening. Så får det være min fysiske aktivitet en stund fremover. Når det blir varmere i være så skal jeg i gang med turer i Furulunden igjen. Det er deilig med hverdager. Jeg nyter å bo her i Mandal. Månedene kommer til å fly av sted. Det er kjekt å merke at hverdagen går lettere!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg