Gleder meg til Knokkelpils!

Nå i kveld skal jeg være med på Knokkelpils sammen med Mandal og omegn Revmatikerforening! Vi samles på Smoi, og koser oss med mat og drikke etter eget ønske. Det handler om å være sosial. Møte andre mennesker som lever med revmatiske sykdommer. Knytte nye kontakter og vennskap. Det har vært veldig kjekt de forrige gangene, så jeg gleder meg veldig til å være med. Det er en herlig gjeng som møtes. Vi har masse latter og humor. Jeg koser meg skikkelig, og har fått noen nye og gode venner her. Det er deilig å kjenne på! Når man velger å være med i ulike foreninger så møter man mennesker. Det er godt å kunne prate med noen som virkelig kjenner seg igjen i din egen helsesituasjon. Men vi snakker ikke mye sykdom. Det er heller masse humor som råder ved bordet!

Så nå er har jeg kledd meg for en jentekveld, og gleder meg over å være sammen med denne fine gjengen! Jeg føler meg veldig avslappet når jeg er sammen med denne gjengen her. Det er viktig for meg å kunne senke ned skuldrene iblant. Bare være meg selv, og kose meg sammen med venner. Jeg har knyttet nye vennskap de siste årene, og det er så utrolig viktig for meg. Jeg kan ikke få sagt det ofte nok. Å vite at man har venner som oppriktig bryr seg, er gull verd. Jeg er heldig som har fått en ny mulighet her i Mandal. Og det viser også at dersom man gir av seg selv, så får man mye tilbake igjen! Jeg er en glad dame som skal ut i kveld. Jeg gleder meg til det. 

Jeg håper at Du også får en fin fredag! Jeg unner alle en fin helg, og håper at alle har det fint. Skap gode øyeblikk, og vær raus med dine medmennesker. Da kan man få unike vennskap som betyr alt! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg