Jeg har hatt møte med Næringshagen i Mandal!

Nå skjer det en del ting som er viktige og veldig spennende for meg. Jeg har i dag vært på møte hos Næringshagen i Mandal. De skulle møte meg, og vurdere WeLG Foredrag sin næringsfaglige verdi. Det i seg selv er både spennende og skummelt på samme tid for meg. Jeg var spent på dette møtet, og det var viktig for meg å være rolig og klar. Jeg var nødt til å få denne avklaringen fordi NAV ønsker å gi meg 12 måneder hvor jeg kan arbeide med firmaet mitt samtidig som jeg får arbeidsavklaringspenger fra dem. Det er slik når jeg er syk, men likevel ønsker å ha mitt eget firma. Det blir nå opp til meg å vise om firmaet har livets rett. Det er mange ting som jeg ønsker å få til. Men nå må jeg ta det rolig og i riktig tempo. Det er lett å gjøre ting for raskt, men det er ingen tjent med.

Det var veldig lærerikt og interessant å være i et slikt  møte. Jeg fikk konkrete råd og anbefalinger som jeg tar med meg i det videre arbeidet. Men jeg må aller mest våge å pris sette meg selv riktig i forhold til den jobben som jeg gjør, og antall timer som går med til forberedelser og restitusjon etterpå. Dette har vært en vanskelig ting for meg. Men nå velger jeg ta anbefalingene på alvor, og våger derfor å be om lønn som er i samsvar med jobben jeg faktisk gjør. Det blir også stort fokus på sosiale medier og synlighet. Nå er det virkelig viktig for meg å ta de riktige stegene slik at jeg kan dokumentere om et år at WeLG Foredrag har livets rett! Tenk at jeg virkelig har ett firma som NAV og Næringshagen virkelig har tro på! Det gir meg så enormt med glede og energi! Jeg har gjort en stor jobb allerede, og det skal gi resultater på sikt.

Nå blir det noen kurs etter hvert som skal styrke min kompetanse når det kommer til forretninger og daglig drift. Det skal bli spennende å lære mer om slike emner. Jeg føler meg ikke kun som en pasient lenger, og har fått et fornyet håp om å kunne være i en jobb. Det er veldig kjekt å få ros for den jobben som jeg faktisk allerede har gjort! Det har vært mange tanker iblant, og noen ganger undrer man seg om det virkelig kommer til å fungere for meg. Men så kommer disse dagene hvor man opplever annerkjennelse og oppmuntring. Det gjør meg både stolt og veldig glad! Jeg har snudd noe vondt til noe konstruktivt, og jeg har WeLG Foredrag som min lille baby som skal vokse seg større med tiden!

Vi blogges! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg