Hva vil jeg?

Jeg er nødt til å tenke over en del ting fremover. Hvordan ønsker jeg å ha det i tiden som kommer nå? Hva skal jeg ha aller størst fokus på? Hvordan skal jeg prioritere tiden min? Jeg vet svarene på noen av spørsmålene.  Familien og min helse kommer aller først. Jeg har også tatt på meg verv som skal gjennomføres på en god måte. Men WeLG Foredrag må være i fokus de neste 12 månedene. Det er jeg forpliktet til å utvikle etter beste evne. Det er mange ting på en gang, og jeg må lage meg en struktur som fungerer for mine del her hjemme. Jeg er heldig som har kontor hjemme, men det krever likevel at jeg er ekstra strukturert. For jeg kan ikke jobbe hele tiden. Det har ikke helsen min godt av. Jeg må innvilge meg fristunder, og masse tid til trening i hverdagen min.

Men jeg skal få ting til!  Jeg har et veldig sterkt ønske om å kunne få WeLG Foredrag kjent og brukt. Det kommer til å ta tid, men jeg skal bruke tiden min godt. Det vil gi resultater. Jeg skal være synlig, og gi av meg selv. Så får jeg finne en dagsrytme som fungerer for oss alle sammen. Jeg er nemlig ikke interessert i at verken jeg eller familien skal lide. Det er derfor viktig at jeg legger en god plan. Jeg er nemlig ganske flink til å følge konkrete planer, og jobbe mot konkrete mål. Det gir meg resultater som gir vekst! Nå er vi kommet så langt av WeLG Foredrag faktisk har blitt et firma som jeg skal ha som levebrød de neste årene. Jeg vil ikke ha en annen jobb enn akkurat den!

Det er så utrolig spennende og viktig for meg!  Jeg har hatt en ide om å kunne bruke fortiden min til noe konstruktivt, og det er endelig slik at det faktisk blir en realitet. Jeg skal bruke det neste året godt, og jobbe så effektivt som mulig. Jeg føler meg trygg på at det er dette som er riktig for meg å holde på med. Så det skal virkelig bli spennende å se hvordan jeg ligger an om 12 måneder!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg