Jeg kan hvis jeg bare vil!

Jeg har mange ganger lurt på hvordan jeg skal få oppfylt mine drømmer. Jeg tenker ofte på alt det som hindrer meg fra å gjennomføre planene mine. Men nå har jeg valgt å snu på flisa. Nå vil jeg tenke å hva som skal til for å kunne gjennomføre ting. Og jeg har funnet ut at den største hindringen har vært meg selv, og min mangel på selvtillit. Det kan jeg faktisk gjøre noe med. Det er nemlig veldig viktig for meg å komme ut av den sirkelen. Jeg kan nemlig gjøre hva som helst dersom jeg vil det nok! Det handler mest av alt om å våge! Kaste seg litt ut i det ukjente, og ta styringen selv. Ikke vente på at noen andre skal oppdage alt det gode du har å by på. Her må man frem med tilbudene selv! Gjøre seg selv aktuell, og synlig. Det har vært enkelt å gjøre når det kommer til bloggen min og til foredragene mine. Men hvorfor har jeg ikke gjort mer når det kommer til musikken og artisten Wenche? Hvorfor gjemmer jeg artisten så langt bak i skyggen? Musikken er jo faktisk det som jeg har mest erfaring i, og hvor jeg allerede har et publikum. 

Det er på tide å kaste hansken, og la det stå til! Derfor er det veldig mye spennende som kommer til å skje utover i 2018! Jeg har tatt en avgjørelse når det kommer til musikken i livet mitt. Drømmen om å holde konserter skal gjennomføres. Jeg skal forsøke å spare opp nok penger til engang kunne lage egen plate. Det er på tide å brette opp ermene, og våge seg ut i det! Jeg lever kun en gang, og dette er veldig viktig for meg. Jeg vil gi artisten litt mer plass. Da kan jeg faktisk skaffe meg et eget levebrød som foredragsholder og artist. Det er deilig å tenke over. Jeg skal skape noe eget som jeg kan leve av. det er fullt mulig å få til. Men jeg må jage vekk styggen på ryggen. Han får ikke bli med videre på denne ferden! For meg handler det om å kunne styre ting selv. Når jeg spiller og synger, så er det bare meg. Jeg vet hva jeg kan, og hvordan stemmen min fungerer. Jeg kan selv finne frem den beste siden av meg selv. Jeg vet nemlig at min musikk trigger følelser hos publikum. 

Jeg gleder meg veldig til å fortelle mer om planene mine etter hvert som detaljene kommer på plass! Jeg er heldig som har et talent. Det har tatt lang tid å innse at jeg faktisk er god nok. Men det føles riktig å satse mer nå. Jeg er bare nødt til å gi meg selv denne muligheten. Det betyr så mye for meg å kunne oppfylle mine egne drømmer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg