Livet har blitt roligere!

Det er deilig å kunne registrere at livet har roet seg mange hakk. Det har de siste årene vært en veldig hektisk aktivitet for å få alle sammen på riktig vei igjen. Jeg har løpt på utallige møter, og slukket mange branner. Det har vært ekstremt krevende perioder for oss alle sammen. Men nå er det heldigvis en ny hverdag. Det går så mye enklere på mange måter. Jeg har fortsatt en jobb her hjemme som er veldig viktig. Vi trenger alle sammen trygghet og forutsigbarhet for å ha en fin hverdag. Men vi er i en annen balanse nå enn tidligere. Det er mer rom for en vanlig hverdag. Det er veldig godt å tenke på. Å se barna sine vokse opp, er en magisk reise. Jeg er svært glad for at vi nå ser fruktene av en jobben vi har gjort. Det er en stolt mamma som skriver disse linjene.

Jeg og ungene startet jo helt på nytt da vi flyttet hit. Men nå har vi bodd i Mandal i 3 år. Mye har endret seg på disse årene. Sammen med min kjære ektemann så er familien vår komplett. Vi fire holder sammen, og vi har det fint her. Det er ikke en selvfølge å oppleve det. Livet har lært meg mange ting. Jeg vet at det er mange som er i samme situasjon som vi var i. Det er derfor veldig deilig å kunne spre håp om en bedre hverdag til andre. For vi har virkelig fått en mye bedre hverdag nå. Så lenge vi holder på våre rutiner og grenser, så fungerer vår hverdag veldig greit. Det er viktig at jeg holder fortet hjemme, og det er vår hovedprioritet. Alt annet får komme etterpå. Familien min er det aller viktigste i livet mitt. Det betyr absolutt alt.

Jeg har latt Dere være med på deler av denne reisen her på bloggen min. Det er viktig for meg holde en del ting helt privat. Derfor poster jeg aldri bilder av barna mine her på bloggen. De blir heller ikke nevnt med navn. Det er slik vi ønsker å ha det. Det fungerer fint for oss. Jeg er så glad for at vi satte de grensene veldig tidlig. Da har jeg god samvittighet når jeg skriver bloggen min. Det er greit for oss at jeg skriver om mammarollen. Men resten forblir privat. Det er i alle fall veldig kjekt å kunne si til dere alle sammen at vi har det bra!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg