Jeg skal ha konsert i Egersund Arena!!!

Da kan jeg endelig avsløre en veldig stor begivenhet for meg! Jeg skal ha konsert i Egersund Arena lørdag 7.april kl19.00! Billettene ligger snart ute til forhåndssalg hos Vatne Bokhandel i Egersund. Billettene koster 200kr! Jeg har selv leid arenaen, og det er mitt eget arrangement! Dette er helt utrolig spennende, og ganske skummelt også! Men jeg er så stolt og glad for at jeg nå virkelig våger å satse på musikken. Jeg har alltid drømt om å være en artist som holder egne konserter, og nå skal drømmen min bli til virkelighet! Det blir en nær og personlig konsert. Det blir jeg og flygelet. Alene på scenen. Kun med min stemme som skal fylle hele salen. Og jeg skal spille alle sangene selv.

Dette er nok det villeste jeg noen gang har satt i gang på egen hånd! Men jeg har full støtte her hjemme, og nå stoler jeg på at Dere møter opp for å heie meg gjennom det! Forrige gang jeg hadde konsert i arenaen, så kom der over 400 betalende mennesker! Klarer vi det samme nå, eller klarer vi enda bedre? Arenaen har plass til 600 mennesker, så dette kan bli veldig spennende! Jeg kjenner at det kribler fra hodet til tærne akkurat nå. Dette er så stort, og så utrolig nervepirrende for meg personlig. Det vil varme hjertet mitt enormt dersom billettene blir solgt raskt unna. Da slipper jeg å bekymre meg for den økonomiske biten. Jeg har virkelig kjent det i magen. Det har på en måte vært vanskelig å ha nok tro på seg selv til å kunne gjennomføre dette. Men nå er jeg klar! Dette skal bli en stor opplevelse for både meg og Dere!

Jeg kunne valgt et mindre lokale, men jeg simpelthen elsker å opptre i Egersund Arena! Det er det som føles riktig for meg, og da velger jeg å satse. Jeg håper nå at alle som har mulighet, velger å komme på konserten min! Det betyr enormt mye for meg å kjenne på den varmen og støtten som jeg får av Dere. Det er ikke så mye jeg husker fra den forrige konserten, men jeg kan enda kjenne på den varme stemningen som var i det lokalet underveis i konserten. Jeg drømmer om at det samme skal skje også denne gangen. Dette er en veldig stor milepæl for meg! Nå krysser jeg fingre og tær for at Dere kjøper billetter! Jeg gleder meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg