Ny dag med nye muligheter!

Da er en ny dag her, og den er full av nye muligheter for oss alle sammen! Jeg hadde en veldig koselig kveld i går. Det var virkelig en fin opplevelse som jeg er takknemlig for ha vært med å. Nå skal vi få i oss frokost, og så skal vi komme oss til et annet hotell ute på Gardermoen. Der skal vi gjennomføre årets første Ledermøte i Mental Helse. Vi skal jobbe oss gjennom mange spennende saker denne helgen, og vi starter opp rett etter lunsj. Så nå er det å pakke tingene med seg til neste bosted. Det er egentlig veldig greit at vi skal nærmere flyplassen. Da blir det ikke så stress når vi skal reise hjemover på søndag ettermiddag. Jeg er nok en sliten dame da . 

Jeg gleder meg til denne dagen. Det er fortsatt krefter i denne kroppen. Jeg har en god følelse i kroppen min, og jeg er klar for en del møter i timene fremover. Men deilig med litt rolig morgen i dag. Det er viktig å få i seg en solid frokost nå. Jeg merker at det er ekstra viktig med nok mat og væske på slike dager som dette her. Vi bruker faktisk veldig mye energi når vi sitter slik som dette her. Hodet skal være på hele tiden, og jeg ønsker å få best mulig utbytte av disse dagene. Da kan jeg ikke sluntre med mat og drikke. Den feilen skal jeg ikke gjøre igjen. Jeg må også ha med meg litt brus, for det blir jo rene detox kuren dersom jeg ikke har pepsi max tilgjengelig hele helgen!

Jeg er klar for denne dagen! Jeg håper at Du også har en fin dag. Bruk den godt, og skap gode øyeblikk! Det er snart helg, og den må dere nyte så godt som mulig! Jeg blogger som vanlig hele helgen! Nyt dagen !

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg