Jeg deler mine drømmer med Dere!

Det er deilig å endelig ha nok overskudd til å kunne jage egne drømmer! Det er en befriende følelse å kjenne på gleden ved å jobbe mot et konkret mål. Jeg tenkte at jeg kunne dele noen av mine drømmer med Dere i dag! Jeg har ikke satt en spesifikk tidsfrist på disse drømmene, for det stresser meg altfor mye. Men jeg føler meg likevel litt vågal som deler dette med Dere nå:

WeLG Foredrag

Jeg ønsker å få firmaet synligjort i Norge, og kanskje i Sverige og Danmark etter hvert som tiden jobber med meg. Jeg har som målsetting å kunne delvis leve av inntekter dra WeLG Foredrag. Jeg ønsker å jobbe med foredrag og online nettkurs. Jeg vil kombinere foredrag og musikk. Jeg føler at det er et spesielt konsept når jeg kombinerer disse to tingene, og at jeg virkelig når ut til mennesker på denne måten.

Ferdigstille egen bok

Jeg skriver en bok som er en blanding av selvbiografi og mestringsbok. Jeg har hatt en del pauser underveis i skrivingen fordi dette trigger meg  veldig mye. Det er derfor veldig usikkert  når boken blir ferdig. Jeg har ikke noen konkret avtale om utgivelse enda, men noen forlag er interessert. Det er hardt arbeid som ligger foran meg på dette prosjektet, så jeg velger å bruke god tid på dette arbeidet.

Konserter

Jeg skal ha konsert i Egersund! Jeg ønsker å holde en intimkonsert og en julekonsert i 2018! Dette gleder jeg meg veldig til, og jeg håper med tiden å kunne gjøre dette oftere. Jeg er mer frigjort siden jeg nå spiller piano selv. Kanskje våger jeg å holde konserter andre steder enn i Mandal og Egersund etter hvert? Det er lov å drømme!!

Gi ut plate

Dette er en drøm som jeg har hatt siden jeg var liten jente. Tenk så stas det ville være å ha gitt ut en egen plate med de sangene som betyr aller mest for meg! Jeg føler at dette ligger langt fremme i tid. Men en gang skal jeg ha økonomi nok til å kunne gjennomføre det! Hadde Dere likt det???

Reise sammen med familien

Jeg har veldig lyst til å vise ungene flere land. Det er derfor en drøm å kunne ta dem med på ferie til utlandet en gang. Jeg har egentlig lyst å komme meg ned til varmere strøk, men vi får se hva som kommer først!

Selvfølgelig ønsker jeg mest av alt at familien min skal ha det bra, og at min helse blir bedre på sikt. Men nå har Dere fått ta del i mine drømmer for fremtiden. Jeg gleder meg til å se hva som blir oppfylt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg