Jeg velger sanger til konserten!

Det er spennende å planlegge sin helt egen konsert! Jeg kjenner at det kribler i magen, og jeg er veldig spent. Det er rart å tenke over at det nå henger plakater rundt i Egersund med bilde av meg, og reklame for min egen konsert! Det føles egentlig veldig uvirkelig. Jeg er nå i full gang med å velge ut sanger til denne konserten. Det blir en blanding med litt av hvert. Men jeg skal lage et opplegg som henger sammen på en fin måte. Det er sanger som har hjulpet meg gjennom livet. Jeg har hatt mange oppturer og nedturer underveis. Jeg vet at der kommer noen stunder hvor jeg vil trigge frem følelser hos alle dere som lytter. Men også hos meg selv. Det er derfor ekstra viktig at jeg har en god plan som jeg kan følge underveis. Jeg skal synge sanger på både engelsk og norsk. Det er viktig for meg at sangene forteller budskapet mitt på en god måte.

Jeg må ha ganske mange sanger for en slik konsert. Det er en stor jobb, men jeg er godt forberedt. Dette kommer til å bli en stor opplevelse for meg personlig. Jeg satser også på at publikum vil kose seg underveis. Jeg er veldig stolt over at jeg endelig våger dette. Det er eksponeringsterapi i ekstremform. Å dra tilbake til min hjemby hvor alle traumene ligger. For så å stå alene på en scene foran mange mennesker. Men jeg føler meg klar for det, og jeg gleder meg noe helt vanvittig! Det er noe som jeg alltid har drømt om å kunne gjøre. Nå er endelig tiden kommet, og det føles riktig for meg. Men det er likevel veldig rart å være den som står midt i all oppmerksomheten. Det vet jeg ikke om jeg noen gang blir helt vant til. Jeg håper bare så inderlig at dere kommer for å heie meg frem! Det trenger jeg virkelig.

Den som intet våger, intet vinner! Jeg har valgt å forsøke på dette nå. Jeg satser på at der er mange mennesker i Egersund som ønsker å tilbringe kvelden sammen med meg i Egersund Arena lørdag 7.april kl.19! Billettene selges hos Vatne Bokhandel i Egersund, og ved inngangen. 200kr per billett. Dette blir spennende!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg