Jeg trenger en god plan!

Det er veldig mange ting som foregår på en gang hos meg. Jeg har en del oppgaver foran meg de neste ukene. Da er det ekstra viktig for meg å lage en veldig god plan som jeg kan følge. Jeg er ikke den som liker å ta så veldig mye på sparket. Jeg trenger veldig mye stabilitet og forutsigbarhet i livet mitt. Det kan være vanskelig for andre å skjønne, men det er slik det er for meg. Jeg blir lett stresset, og da er triggerne mye sterkere med en gang. Da kommer angsten fortere opp til overflaten, og hverdagen min blir vanskelig å komme seg gjennom. Så jeg tar noen forhåndsregler. Jeg skal i hvert fall sørge for at bloggen er klar for de neste ukene fremover. Jeg har en publiseringsplan, og liker aller best å ligge noen uker foran skjema. Da kan jeg slappe av, og vite at bloggen går av seg selv med automatiske publiseringer hver eneste dag.

Jeg skriver ikke så veldig mye om det som skjer akkurat nå. Det viser jeg mer av på YouTube kanalen min som heter WeLG Foredrag. Her på bloggen skriver jeg mer om tanker og følelser. Jeg skriver om ting som jeg har opplevd, eller erfaringer som jeg har. Bloggen er veldig viktig for meg, men den krever en del arbeid fra min side. Det har derfor vært veldig viktig for meg å finne en løsning som virkelig fungerer bra. Jeg trenger det for å kunne fungere så bra som mulig. Bloggen skal være et positivt innslag i min terapi. Da må jeg passe på slik at det ikke blir noe som virkelig stresser meg veldig. Jeg merker at der har kommet flere lesere til den siste tiden, og det er jeg utrolig glad for! Hjertelig velkommen til alle nye lesere!

Min hverdag er kanskje litt annerledes enn andre på noen områder. Jeg sliter med helsen min, men jeg er likevel veldig aktiv. Psyken min trenger aktivitet for å beholde det positive fokuset. Noen ganger blir det for travelt, men jeg liker livet mitt nå. Bloggen skal være en del av livet mitt i veldig lang tid, og jeg gleder meg veldig til fortsettelsen. Det er deilig å kjenne på glede!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg