Deilig med en god periode!

Det er deilig  kjenne at jeg er kommet meg inn i en god periode igjen! Jeg har vært gjennom uker med sykdom, og da sliter jeg med depressive tanker. Men nå føler jeg meg i god form, og jeg merker at overskuddet er litt større enn før. Det er utrolig godt å komme inn i slike gode perioder. Jeg trenger dem veldig sårt. Det er nemlig veldig viktig for meg å nyte de gode øyeblikkene som kommer min vei. Da har jeg plutselig så mye positivitet og glede i hverdagen min. Jeg har blitt mye flinkere til å suge på de karamellene. Jeg er veldig glad når solen skinner, og jeg kjenner at jeg lever! Våren er endelig på vei her på Sørlandet, og det er helt magisk i år. Vinteren har vært så veldig kald og lang denne gangen. Så nå skal jeg virkelig nyte våren til fulle! Jeg skal kose meg på mange turer i Furulunden de neste månedene.

Jeg har opplevd mye i livet mitt. Det har vært både på godt og vondt. Jeg merker veldig godt at det har gjort mye med meg som menneske. Jeg blir ekstra glad de dagene livet smiler til meg. Jeg tar det inn i hjertet mitt, og virkelig unner meg selv å kjenne på glede. Jeg har erfart så mange ganger at de vonde dagene kommer tilbake. Så jeg har lovet meg selv å elske de gode dagene som jeg får! Det gir meg nemlig et påfyll som jeg trenger til de vonde periodene. Når man lever med en psykisk diagnose, så vet man nemlig at livet svinger. Det er en del av sykdommen. Følelsene blir ekstra sterke, og det gjelder på både godt og vondt. Livet kan til tider være veldig vanskelig. Men akkurat nå er jeg i en god periode, og det skal jeg nyte for alt det er verdt! Jeg ser frem til mange kjekke oppgaver fremover. 

Jeg deler med Dere når livet smiler, og når livet gråter. Det er mitt valg. Jeg har valgt å åpne meg opp. På den måten kan Dere få et innblikk i hvordan det er å leve med en psykisk diagnose i hverdagen. Jeg har mine talent, og jeg har mine feil. Dere får bli med på det aller meste. Men jeg trenger et privatliv, og det verner jeg veldig om. Jeg håper at bloggen min kan inspirere andre mennesker! Nyt de gode dagene som kommer din vei!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg