Jeg vil være GLAD!

 

Jeg har kjent på en ting de siste ukene. Jeg har så lyst til å være mer glad i hverdagen! Jeg har nemlig slitt med tungsinn og depressive tanker de siste ukene. Jeg vet årsaken til dette, men velger å holde det privat. Jeg har mange prosesser som foregår samtidig, og det har rett og slett blitt litt vel mye for meg. Men nå vil jeg ta grep, og gjøre hverdagen min bedre for meg selv og min familie! Jeg vil derfor fokusere mer på det som gjør meg godt, og som virkelig gjør meg glad! Det høres kanskje ikke så veldig vanskelig ut, men jeg må faktisk ha fokus for å fikse dette. Jeg havner så veldig lett inn i vanskelige tanker, og det tar bort smilet og gleden min. Jeg vil ha en lettere hverdag, og jeg vil le mer! Da må jeg faktisk endre litt på mine vaner og tankesett!

Jeg har vurdert mange ting. Jeg vurderte seriøst å slutte med bloggen, men fant ut at det var ikke det riktige. Jeg er glad for at min kanal på YouTube skal ha et mer vanlig preg, og skal faktisk være et slags fristed for meg fremover. Jeg skal kose meg med å lage innhold der, og fokusere på de gode tingene i livet mitt. Jeg føler at livet mitt er i ferd med å endre seg. Men jeg må klare å henge med i svingene. Endringen er positiv, så det er ingen fare. Men jeg må lære meg selv å kjenne på nytt igjen. Jeg har plutselig fått nye interesser som virkelig tar plass i hjernen min. Det er helt merkelig å kjenne på. Men jeg liker det faktisk veldig godt, og jeg tror dere kommer til å se enda mer av det etter hvert som jeg blir tryggere på meg selv.

Jeg har forandret meg veldig mye det siste året. Det er spennende og litt skummelt på samme tid. Jeg føler at det kommer naturlig. Det er som om jeg sakte våkner opp, og ser verden med nye øyne. Jeg liker det jeg ser. og jeg har lyst til å oppleve mye fremover. Det er ikke alltid like enkelt å komme seg gjennom livet. Men jeg er jammen meg sikker på at dette kommer til å bli spennende fremover! Jeg gleder meg til å se hva livet har å by på! Jeg håper inderlig at Dere blir med på reisen sammen med meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg