Jeg hadde photoshoot på Sjølingstad!

Jeg hadde en veldig kjekk dag i går. Da pakket jeg med meg en del antrekk, og dro hjem til en god venninne. Hun bor på Sjølingstad, og der inne er det mange flotte plasser å ta bilder. Vi kunne gå bort til museet, og ta bilder der. Jeg trenger mange bilder til bloggen og til firmaet mitt. Da er det kjekt å kunne ta en slik dag sammen med en venninne. Da slapper jeg av når hun er fotografen. Jeg vil aller helst ha så naturlige bilder som mulig. For da føler jeg at bildene virkelig viser meg akkurat slik som jeg er. Jeg ønsker ikke å skape en perfekt fasade, men vil jo likevel ha fine bilder til bloggen min. Jeg hadde forberedt meg godt, og hadde med altfor masse klær og sko. Men jeg fant ut at humøret mitt fikk bestemme antrekket der og da. Det fungerte veldig fint, og jeg fikk tatt bilder i tre ulike antrekk. Det var en nydelig sommerdag, og vi fikk tatt over 300 bilder! Så da fikk jeg noe som jeg kan jobbe videre med. 

Jeg bruker ikke retusjering eller filter på bildene mine. Men det hender at jeg zoomer inn, og tar et nytt bilde. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet denne gangen her, og jeg klarte å slappe av. Det er ganske merkelig å bli tatt bilder av på denne måten her. Men det må til dersom jeg skal ha fine bilder på bloggen min. Jeg har blitt mye tryggere på meg selv det siste året, og det klarer jeg å se på bildene mine. Det er kjekt å gå ut av komfortsonen iblant. Gjennom blogg og firma så dukker det stadig opp nye utfordringer som jeg må løse. Jeg trenger den tryggheten i meg selv. Jeg har selv valgt å være synlig. Men det føles likevel rart når man skal profilere seg selv. Jeg har mange prosjekter i livet mitt. Men jeg skal ta vare på meg selv innimellom alt sammen. Da trenger jeg stabiliteten som ligger i bunnen. Det som gjør at tryggheten øker, og at skuldrene senkes ned.

For bare få år siden ville det vært helt uaktuelt for meg å ha en egen photoshoot. Men tidene forandrer seg veldig. Jeg vet at det er mange endringer som ikke alle verken ser eller skjønner. Men jeg merker det hver eneste dag. Livet er blitt en veldig spennende reise, og jeg gleder meg til fortsettelsen! Håper Dere liker bildene!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg