Jeg kjenner at det er endring på gang!

Jeg kan kjenne på hele meg at jeg er i endring. Det er så mye som skjer rundt meg, og jeg merker at det gjør en del med meg. Jeg er fortsatt meg selv, men det er likevel annerledes enn tidligere. Jeg er mye mer sikker på hva jeg egentlig vil gjøre i livet mitt. Det er liksom ikke tvil lenger hos meg. Jeg vil jobbe med YouTube, blogg, foredrag og musikk! Det er de tingene som jeg virkelig kjenner at kan fungere for meg i fremtiden. Jeg må alltid ta hensyn til min helse underveis. De utfordringene kan endre seg litt, men de forsvinner ikke. Jeg må derfor tenke utenfor “boksen” for å finne en konkret løsning som kan fungere for meg og min familie. Nå kjennes det deilig å ha gjort noen justeringer på bloggen. Det gjør at jeg slapper mer av, og kan fokusere på mer lettere stoff fremover. Jeg kommer alltid til å formidle åpenhet rundt psykisk helse. Det vil bare skje i litt forskjellige former og fasonger.

Det er merkelig å kjenne at man er i en livsendring. Jeg har kommet meg gjennom veldig mye rart. Og jeg merker at livet blir mer og mer spennende igjen. Det er en positiv utvikling, og jeg gleder meg til å se hvilke dører som åpner seg for meg underveis. Jeg forsøker å være tålmodig, men det er som dere vet ikke min sterkeste side. Nå må jeg ta en dag om gangen, og kose meg med mine aktiviteter i hverdagen. Da vil jeg etter hvert oppleve at livet kommer seg videre på riktig spor. Jeg tror at mange flere vil oppdage det jeg gjør etter hvert. Så det gjelder å holde seg i aktivitet, og være klar til å møte nye mennesker på sin vei. Det er en viktig for meg å være åpen og inkluderende. Jeg merker at det inspirerer meg veldig å snakke med andre som er i ulike livsfaser. Vi har mye å lære av hverandre, og det er ikke noen som er mer verdifulle enn andre.

Livet er en levende ting. Den forandrer seg underveis, og overrasker oss stadig vekk. Jeg merker at det gjør meg spent og aktivert. Det er veldig viktig for meg å få bidra i samfunnet. Så får jeg gjøre en innsats slik som jeg kan det. Jeg jobber gjennom sosiale medier og internett. Det gir meg en frihet til å ta vare på helsen og familien samtidig. Det er det som er viktigst for meg i hele verden. Jeg skal ha en fin hverdag sammen med de som jeg er veldig glad i. Når jeg jobber på denne måten, så kan jeg være en god mamma og ektefelle underveis. Og samtidig føle at jeg har en jobb!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg