Bloggen må følge livet mitt!


Licensed from: darkmoon1968 pixabay.com 

Det var flere grunner til at jeg valgte å ha en blogg. Men først og fremst så var det på grunn av terapi. Jeg har fortsatt behov for terapi, så bloggen min vil være viktig for meg slik enda. Men jeg vil også at bloggen skal få følge livet mitt. Og heldigvis inneholder livet veldig mye mer enn kun terapi. Jeg har kommet meg mange steg videre siden jeg startet opp bloggen for noen år siden. Der har skjedd veldig mye forskjellig, og jeg har utviklet meg i en positiv retning. Men jeg føler at bloggen min er litt låst opp mot psykisk helse og terapi. Jeg vil derfor gradvis la der komme litt andre innlegg også iblant. Jeg er nødt til å finne en fin balanse i livet mitt. Jeg har mange interesser som jeg ikke har delt så mye av her på bloggen min. Men det kommer dere til å merke mer etter hvert som tiden går.


Licensed from: Schwoaze pixabay.com 

Jeg ligger alltid i forkant med bloggen min. Det er veldig sjelden at jeg skriver innlegget samme dag som det faktisk publiseres. Det er slik jeg må gjøre for å kunne klare å ha en blogg som oppdateres daglig. Jeg vil ikke ha et press på meg hver eneste dag. Nå skriver jeg innlegg når jeg føler for det, og så har jeg en egen publiseringsplan. For meg fungerer det kjempefint, og jeg kan slappe av underveis. Jeg vet at mange bloggere deler alt som skjer der og da. Det makter ikke jeg å holde på med, og jeg ønsker ikke å dele hele privatlivet mitt på internett. Jeg har en del videoer på YouTube, og det passer meg veldig fint. Da velger jeg selv hva som skal være med av innhold, og deler det som føles naturlig for meg.


Licensed from: Bru-nO pixabay.com 

Det er viktig for meg å følge magefølelsen min. Nå kjenner jeg at livet mitt inneholder så utrolig mye mer som jeg ønsker å vise til dere. Da kommer det kanskje et lit annet fokus her iblant. Men bloggen vil alltid være den plassen hvor jeg kan skrive ned mine innerste tanker og følelser. Jeg trenger denne kanalen. Og jeg vet at flere mennesker der ute får hjelp av å lese min blogg. Jeg ser frem til å fortsette med bloggen i lang tid fremover. Jeg ser ikke for meg en hverdag uten den. Ordene mine må få komme ut av hodet. Da er bloggen en genial terapi for meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg