Motivasjonen er på topp!

Jeg merker på meg selv at det var viktig for meg å gjøre noen endringer. Heldigvis så kjenner jeg meg selv veldig godt, og vet av erfaring at endringer kan være veldig positive for meg. Nå ble det plutselig andre rammebetingelser for min blogg, og det skaper engasjement hos meg. Jeg gleder meg over ny energi, og jeg jobber aktivt med både bloggen og YouTube kanalen min. Det er jeg utrolig glad og stolt over. For jeg skaper faktisk noe helt selv. Det er jeg som er den kreative hjernen bak alt som blir produsert av tekst og video. Jeg henter inspirasjon fra mange steder. Jeg følger nøye med på bransjen, og ser hva som fenger publikummet mitt. Men jeg snakker også en del med mine venner. For de ser på kanalene mine med andre øyne enn det jeg klarer å få til. Så da kan jeg virkelig hente viktig informasjon fra dem. Og jeg vet at de snakker ærlig til meg.

Jeg har laget meg en plan, og den har jeg tenkt å følge over en viss tid. Da vil jeg se resultatene komme etter hvert. Jeg liker å studere tall, og sammenligne med hvilket innhold de ulike innleggene hadde. Da lærer jeg meg mer om hva Dere liker å lese eller se. Jeg merker at det er viktig for meg å treffe målgruppen min. Og jeg kan se på tallene at det gjør jeg. Da blir jeg litt ekstra glad og motivert til å jobbe videre med mine plattformer. Det var herlig at der kom noen sentrale endringer som virkelig gav meg et spark bak. Jeg hadde behov for å gjøre ting litt annerledes, og var på leting etter riktig tidspunkt og plan. Jeg har virkelig erfart at ting skjer av seg selv etter en stund. Dersom man er tålmodig, så åpner det seg muligheter til oss alle sammen. Jeg har valgt å gå min egen vei. Det er til tider ganske ensomt. Men jeg har aldri mistet motet.

Nå gleder jeg meg til å produsere masse innhold til Dere! Jeg er svært takknemlig for at Du velger å lese min blogg, eller se mine videoer på YouTube. Jeg kommer til å jobbe hardt fremover, og håper inderlig at Dere blir med på denne reisen sammen med meg! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg