Mine hudpleie produkter!

Reklame | Inneholder reklame, men er ikke sponset eller betalt!

Jeg forsøker å ta bedre vare på huden min. Jeg har ikke vært så veldig opptatt av dette før, og har egentlig aldri vært veldig fan av kremer. Men nå som jeg sminker meg nesten hver dag, så trenger jeg å ta bedre vare på huden min. Jeg forsøkte derfor å finne produkter som jeg kunne tåle, og som ville gi meg fuktighet og beskyttelse. Jeg merket meg raskt at der var utallige merker som man kunne velge mellom , og jeg følte meg litt overveldet og usikker på hva jeg burde velge. Jeg gikk derfor innom på Vita Amfi Mandal! Der fikk jeg god hjelp til å plukke ut noen produkter som ville gi meg en god beskyttelse og fukt. Jeg har nå brukt dem en god stund, og er veldig fornøyd med samtlige produkter! 

SKIN CAMILLA PIHL ANTI AGE DAY CREME

https://www.vita.no/skin-day-cream-50ml

SKIN Camilla Pihl Day Cream er en lett anti-age dagkrem med solfaktor 15, som gir dyp næring og beskyttelse gjennom hele dagen. Dagkremen inneholder den aktive ingrediensen TCR3 som er med på å forlenge cellenes levetid, hvilket gjør at huden både ser og føles yngre, mykere og mer glødende. Formuleringens lette tekstur gjør at kremen trekker raskt inni huden og er perfekt å bruke som base for sminke.

SKIN CAMILLA PHIL CLEANSING CREAM FOAM

https://www.vita.no/skin-cleansing-cream

Det er ekstremt viktig å rense huden daglig for å unngå urenheter og tilstoppede porer, samt for å få maksimal effekt ut av hudpleieproduktene dine. Huden skal alltid renses før eventuell skrubb eller påføring av hudkremer.
SKIN Camilla Pihl Cleansing Cream Foam er en silkemyk kremete ansiktsrens med en mild eksfolierende effekt, som skånsomt fjerner urenheter uten å forstyrre hudens naturlige fuktighet. Rensen er spesielt utviklet for å fjerne overflatesmuss, som make-up, solkrem og andre avfallsstoffer. I tillegg fjerner den cellulære avfallsstoffer og fremmer fornyelse av huden. Etterlater en frisk, renset og sunn hud.

SKIN CAMILLA PIHL OVERNIGHT FACE MASK

https://www.vita.no/camilla-pihl-bmb-overnight-face-mask

En dypt virkende fuktighetsmaske, som er spesielt utviklet for å gi huden et ekstra fuktighetsboost mens du sover. Forhindrer at fuktighet fordamper. Full av naturlige, fuktighetsgivende og beroligende ingredienser, gjør denne ansiktsmasken at du våkner opp med en strålende, hydrert og uthvilt hud.

SENSILIS HYDRO NOURISHING TONER

https://www.vita.no/hudpleie/rens/sensilis-ritual-care-nourishing-lotion-200-ml

Sensilis Ritual Care Nourishing Lotion er et deilig fuktighetsgivende ansiktsvann som skånsomt avslutter rensen.

Ritual Care Nourishing Lotion lukker porene etter rens og tilfører huden fuktighet. Den har en silkeaktig og myk konsistens. Dens pleiende egenskaper gjør at den skiller seg fra tradisjonelle ansiktsvann. Dens rike konsistens gir pleie og fuktighet til den mest sensitive og dehydrerte hud. Fri for parabener.

Jeg håper at dette innlegget kan være til inspirasjon for Deg! Jeg har funnet informasjon om produktene på www.vita.no ! Jeg gleder meg til å komme med nye innlegg på bloggen hver dag fremover! Husk at jeg poster innlegg om make up, mote, trender, sko, vesker og accessoirers hver kveld! 

Vi blogges!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg