Nye gensere fra KappAhl i deilige høstfarger!

Reklame | Inneholder reklame, men er ikke sponset eller betalt!

Jeg elsker når de nye fargene kommer til hver motesesong! Da passer jeg alltid på å sikre meg noen klesplagg i de fargene som kler meg aller best. Jeg elsker sterke farger, og ble veldig glad for å se at årets høstmoter er innenfor den kategorien. Det er slik at jeg følger nøye med på andre norske youtubere, og koser meg med å se på deres videoer. Litt fordi jeg slapper av når jeg ser på videoer, og også for å få inspirasjon og gode tips. Jeg føler at det er lurt å kunne lære av hverandre. Jeg så på en video som Kaja Marie hadde publisert på sin kanal. Der fikk jeg se noen aldeles nydelige gensere fra KappAhl. De fargene ble jeg så begeistret for. Jeg havnet dermed inn på nettsiden til KappAhl, og bestilte to disse to godbitene hjem til meg!

Det gikk veldig fint å bestille derfra, og jeg fikk pakken etter en liten ukes tid. Det er alltid kjekt å se at de holder tidsfristene, og at varene kommer frem i god stand til riktig tid.Jeg ble veldig glad da jeg fikk åpnet opp pakken, og så at fargene virkelig var så nydelige i virkeligheten. Du kan se egen film på YouTube der du ser meg åpne pakken, og mitt førsteinntrykk. Noen ganger så føler jeg at fargene lyver litt på bildene, men det var ikke tilfelle her i det hele tatt. Jeg har tatt bilder av meg i begge fargene, og genserne passer meg veldig fint. De er litt kortere enn jeg er vant med å bruke, men det er på tide å bryte noen gamle mønster i klesveien. De var veldig myke og behagelige å ha på seg. Jeg gleder meg sånn til jeg kan bruke dem utover høsten!

Jeg betalte kun 299kr per stk, og de er i størrelse L. Det var aller første gangen for meg å bestille via nettbutikken til KappAhl. Men jeg må si at det frister til gjentagelse. Vi har nemlig ikke den butikken her i Mandal, og må enten til Lyngdal eller Kristiansand. Jeg føler derfor at det kan være aktuelt for meg å bestille mer via internett derfra. Det er kjekt å kunne glede seg til en ny sesong, og jeg er virkelig svak for høstmoten! Sånn er det hvert eneste år, så jeg kommer nok til å finne meg noen flere plagg etter hvert! 

Vi blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg