Jeg er ikke sjenert!

Licensed from: pixel2013 pixabay.com 

Når man velger å ha en jobb som innebærer synlighet, så kan man egentlig ikke tillate seg å være sjenert. Jeg har på mange måter alltid vært en åpen person. Men som dere vet så har jeg ikke alltid vist hvordan jeg egentlig hadde det inni meg selv. Nå har jeg valgt å skrive en åpen og ærlig blogg de siste årene, og det har hjulpet meg videre i livet. Jeg har kommet meg gjennom veldig mange prosesser, og jeg har blitt mye tryggere på meg selv. Det er mye som er mye lettere nå enn tidligere. Samtidig så stresser jeg fortsatt med en del ting, og jeg går fortsatt i terapi. Nå er jeg jo faktisk kommet så langt at jeg våger å filme meg selv, og publiserer videoer på min egen YouTube kanal hver eneste dag. Det var helt utenkelig for bare kort tid siden. Men jeg ønsker så inderlig gjerne å jobbe med formidling på flere måter. Skal man drive med noe for seg selv, så trenger man flere bein å stå på.

Licensed from: HoliHo pixabay.com 

Jeg er meg selv på godt og vondt. Der kommer alltid til å være mennesker som misliker meg, eller som ikke har samme oppfatning som meg. Det er ikke til å legge under en stol at mitt valg av jobb er litt annerledes enn andres på min alder. Men jeg er ikke et A4 menneske, og velger å være meg selv. Jeg kjenner faktisk på en stolthet over å endelig våge å drive med det som jeg elsker! Noen ganger må man jage vekk styggen på ryggen, og regelrett komme seg i gang med selve livet. Jeg har ikke bare gode dager, men jeg klarer meg veldig fint. Det er lov å ha dårlige dager. Jeg kan ikke regne med  surfe gjennom livet. Det har jeg faktisk akseptert for veldig lenge siden. Men jeg vil være en kvinne som gjør det hun har lyst til og som hun drømmer om! Jeg velger å dele glimt fra min hverdag på internett. Dere får ikke se hele livet mitt. Men jeg synes det er kjekt å kunne dele litt med dere alle sammen.

Licensed from: schneeknirschen pixabay.com 

Jeg vet ikke hvordan fremtiden blir. Det eneste som er sikkert er at jeg skal gjøre så godt som jeg bare kan. Det er mange ting som skal klaffe, men jeg er optimist! Nå er jeg på et sted i livet hvor jeg kan satse på mine egne ferdigheter, og være voksen nok til å foreta viktige valg. Jeg har satt mine grenser, og de rokkes ikke. Det gjør meg enda tryggere på at jeg kan få til det som jeg ønsker. Hver dag skal jeg gjøre så godt som jeg bare kan, og så får fremtiden fortelle oss hvordan det gikk med meg og mine drømmer!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg