Kreativiteten blomstrer!

Licensed from: pixel2013 pixabay.com 

Jeg føler endelig at en del ting har kommet på plass i livet mitt. Jeg vet hva jeg ønsker å jobbe med, og jeg forsøker etter beste evne å oppnå målene mine. Jeg lar kreativiteten få blomstre! Jeg ante virkelig ikke at jeg kunne jobbe med slike ting som dette. Jeg skaper jo faktisk alt innholdet selv! Når jeg tenker over det, så blir jeg jammen meg ganske stolt! Det er faktisk lov å si at man er fornøyd med seg selv. Jeg har åpnet opp for nye impulser de siste årene, og det merker jeg veldig godt nå. Det produseres både blogginnlegg og videoer hver dag, og jeg elsker å æve til konserten min. Det er så mye som skjer på en gang! Og jeg elsker det! Nå føler jeg jo endelig at livet mitt tar den retningen som jeg trives med! Så jeg krysser fingrene, og håper det beste for tiden som kommer. Måtte dette virkelig skape meg et levebrød etter hvert. Da ville ting virkelig blitt herlig.

Licensed from: pixel2013 pixabay.com 

Akkurat nå er jeg nemlig i en lang oppstartsfase. Det krever masse arbeid, og man ser det ikke i lønningsposen enda. Da må man ha en indre motivasjon som virkelig holder i det lange løp. Jeg er svært heldig som har NAV i ryggen , og at de virkelig lar meg få skape noe helt eget å leve av. Det er noe som betyr masse for meg, og som gjør meg i stand til å klare å jobbe litt. Nå styrer jeg tiden helt selv, og det passer helsen min veldig bra. Jeg har ikke en sjef som maser meg på jobb hver dag, eller som krever mer enn jeg kan makte. Nå kan jeg produsere masse på de gode dagene, og så kan jeg ta det helt med ro på de dårlige dagene. Mine sykdommer kommer nemlig ikke til å forsvinne, så jeg må lære meg å leve greit med det. Da må jeg fungere privat og på jobb. Det har vært noen harde tider iblant, og det vil der fortsatt komme. Da er det viktig å holde hjulene i gang, og være veldig løsningsorientert!

Licensed from: Couleur pixabay.com 

Jeg koser meg på jobben min! Det er kjekt å skape noe eget, og virkelig kunne stå inne for det. Jeg merker at det kiler i magen med tanke på fremtiden. Det er lov å drømme seg litt bort, og ønske seg fremgang. Men den harde jobben skal gjøres, og jeg er i full gang. Noen ganger kan man lure på om det vil skje noe bra, men så kommer der plutselig nye muligheter ut av det som før var mørkt og vanskelig. Jeg vet at ting er i ferd med å snu for min del, og jeg skal glede meg over hver eneste lille seier!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg