Jeg er klar for ullgensere og varme skjerf!

Nå er høsten kommet ganske bra i gang, og det begynner på bli kaldere. Da er det på tide å finne frem alle ull genserne og de deilige skjerfene. Jeg elsker å dulle meg inn i herlige skjerf som er store og lune. Det er noe eget som skjer med meg da. Jeg er blitt en frysepinn, så da passer det veldig fint med ullskjerf. Det er allerede blitt slik at ull sokkene mine er i bruk. Jeg kan ikke klare å være kald på beina. Det er på tide å pakke denne kroppen inn i gode og lune plagg som holder meg varm og myk. Høstkulden er nemlig ikke noe bra for min revmatiske kropp. Det er om og men å holde seg varm. Nå har jeg pakket frem alle de gode genserne og skjerfene. Jeg er klar for å ta imot den kalde årstiden som kommer mot oss nå.

Det er noe eget med høsten. Jeg liker den faktisk veldig godt. Når man kan sitte inne med fyr i peisen, og føle seg god og varm. Det er noe som jeg alltid har likt veldig godt. Så er det viktig med masse lys, og en deilig stemning spres seg i huset. Det er viktig at jeg tar godt vare på meg selv. Jeg må unngå sykdom, og da nytter det ikke å fryse. Men jeg må også ta høyde for at min kropp er litt uregelmessig når det kommer til hetetokter. Jeg kom jo i overgangsalderen da jeg fikk kreft i 2010. Så jeg har en tendens til å plutselig koke litt i toppen. Men da er ull så herlig. Det puster på en helt annen måte, og jeg blir ikke kald. Jeg har blitt mye mer avhengig av ull de siste årene. Det tok litt tid før jeg virkelig skjønte hvor bra det er.

Jeg vil nyte denne høsten, og være en del utendørs. Da er det godt å vite at jeg har gode klær som skal holde meg god og varm. Jeg liker det, og elsker de ulike skjerfene som jeg endelig kan begynne å bruke igjen. De er så store at jeg kan nesten bruke de som et teppe over skuldrene når jeg sitter på møter. Det hjelper særlig på fly og hoteller hvor det fort blir trekk. Nå er jeg blitt så mye flinkere til å ta vare på meg selv og min egen helse! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg