Hva er viktig for deg?

Licensed from: Uschi_Du pixabay.com 

Hva trenger Du for å fungere i din hverdag? Er Du fornøyd med livet ditt slik som det er i dag? Eller trenger Du å foreta noen endringer? Har Du tenkt over hva som egentlig er viktig for deg? Jeg har tenkt veldig mye på det den siste tiden. For når man skal stake ut en ny kurs i livet, så må man vite hva man ønsker. Det har vært en del grubling. Jeg har lenge visst at jeg ville gjøre noen endringer. Men jeg ante liksom ikke helt når og hvordan. Så da er det jo veldig fint når der plutselig åpnes noen dører, og man må ta et valg. Sånn var det for meg denne sommeren. Jeg hadde lenge vurdert å endre innholdet litt på bloggen min. Men jeg slet med å ta steget fullt ut. Så kom der plutselig endringer hos bloggplattformen min. Da fikk jeg det puffet som jeg trengte for å komme meg videre i mine prosesser. Jeg valgte å kjøre på, og gjøre bloggen min litt annerledes.

Licensed from: SHAWSHANK61 pixabay.com 

Jeg har ikke angret på det. Det er ikke så lenge siden jeg foretok disse endringene, men jeg liker det. Det føles mer riktig slik som livet mitt er her og nå. Nå er det mye fokus på blogg og YouTube for meg fremover. Jeg skal være åpen for å prøve nye ting, og jeg kaster meg litt ut på dypt vann iblant. Det er veldig godt å kjenne at jeg trives med det. For det er det som er viktigst. Du må trives med livet ditt! Det kan ikke nytte at andre mennesker skal diktere hvordan livet ditt skal leves. Man må våge å ta egne valg. Noen ganger lykkes man, og noen ganger tryner man skikkelig. Men da har man uansett vært tro mot seg selv, og gitt livet en sjanse. Jeg aner ikke hvor langt jeg kommer med mine drømmer og visjoner. Alt jeg vet er at jeg skal jobbe meg fremover på min egen måte. Med støtte fra min kjære og min nærmeste familie.

Licensed from: Hans pixabay.com 

Min hverdag skal fungere sammen med familien min. Det er det som er aller viktigst for meg. Men samtidig skal jeg ha lov til å ha mine prosjekter. Vi trenger alle sammen å ha noe eget som man strekker seg mot. Det kan være små ting, og det kan være store ting. Du velger selv hvor du vil legge lista. Jeg har nok ikke tatt den enkleste veien. Men det er det som fungerer best for meg og mine kjære. Jeg gleder meg til å få bedre utstyr etter hvert, og høyne kvaliteten på mine kanaler. Vi har alltid noe som kan bli bedre, og som kan jobbe seg frem til. Jeg tar en dag om gangen, og foretar de valgene som jeg trenger underveis. For endelig vet jeg hva som er mitt prosjekt.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg