Hvor mange smeller skal man egentlig tåle?

Licensed from: MichaelGaida pixabay.com 

Det er mange ting som skjer rundt meg. Noen ganger må jeg bare erkjenne at jeg undres over hvor mange smeller man skal måtte få! Jeg blir ganske oppgitt når en del ting plutselig skjer, og det er opp til meg å fikse det best mulig. Heldigvis er jeg smart nok til å stille spørsmål dersom noe ikke stemmer. Jeg har nettopp kommet meg gjennom en heftig runde hvor ting kunne endt svært galt. Men jeg var kjapp på ballen, og maktet å ta opp kampen. Det viste seg å være helt riktig og veldig viktig med tanke på min fremtid. Nå er ting under kontroll igjen, og jeg har fått en stor beklagelse i tillegg. Det er godt å se at man kan fikse opp i alvorlige ting på en redelig og grei måte.

Licensed from: schneeknirschen pixabay.com 

Men det skremmende at jeg må være så på vakt hele tiden! Jeg føler at det er opp til meg å få livet på rett kjøl på ale plan. *Men jeg kan ikke ta mer ansvar enn det som faktisk er mitt. Noen ganger må man være streng, og gi klar beskjed om hva som skjer. Denne gangen kom var jeg tidsnok ute til å kunne berge situasjonen. Men det forteller meg at jeg ikke alltid kan stole på andre parter. Det er noe som er leit, men som er en veldig viktig lærdom for min del. Jeg var heldigvis i stand til å merke at noe var veldig galt. Takk og lov at jeg valgte å lytte til min egen magefølelse. Noen ganger er det faktisk det eneste riktige. Nå har jeg bedre oversikt, og jeg skal i flere møter den neste tiden for å få alt skikkelig på stell.

Licensed from: Capri23auto pixabay.com 

Det medfører en del ekstra jobb og noen flere bekymringer. Men jeg føler meg likevel veldig trygg på at ting skal roe seg. Nå er katten ut av sekken, og partene har fått mulighet til å be om unnskyldning overfor meg. Det er noe som jeg har tatt imot, og som gjør at jeg kan fortsette å jage mine drømmer! Det er viktig for meg å ha støttespillere som virkelig vil meg vel. Det er noe som jeg setter veldig høyt. Nå er jeg klar til å jobbe meg videre. Jeg har så mange planer. Det blir så gøy når jeg kan røpe mer etter hvert som tiden går!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Youtube og Instagram!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg